نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

ترویج فرهنگ ایثار به مردم مهمترین کار جهاد سازندگی است

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و خدمت رسانی به مردم از جمله مهمترین کارهای امور جهادی است.
کد خبر: ۵۲۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 07May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح شنبه در همایش بزرگ جهادگران فاطمی استان سمنان به میزبانی گلزار شهدای گمنام شهرستان شاهرود با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب اسلامی به کوشش و جهاد ارزشمند گروه‌های جهادی است، اظهار داشت: این موضوع نشان گر اهمیت و ویژگی‌های والای گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی به ویژه در مناطق محروم و رنج کشیده، اقدامات ویژه‌ای دارند که امید را در جامعه افزایش می‌دهد، افزود: اساس تشکیل گروه‌های جهادی، موجب تلاش و کوشش بیشتر در سطح جامعه است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امید بخشی به مردم از ویژگی‌های حرکت‌های جهادی و عوامل پر تلاش گروه‌های جهادی است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و خدمت رسانی به مردم از جمله مهمترین کار ویژه‌های امور جهادی و بسیجی است.

مطیعی با بیان اینکه اعتماد بخشی را می‌توان از دیگر ویژگی‌های ارزشمند گروه‌های جهادی یاد کرد که هیچگاه از ذهن مردم پاک نشده و اعتماد آنان را به نظام افزایش می‌دهد، تاکید کرد: با تلاش گروه‌های جهادی امور اجرایی و مورد نیاز مردم تسهیل و تسریع می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه ما باید در زندگی، هیچگاه خدا را از یاد نبرده و تلاش نمائیم تا خود را به خالق نزدیک سازیم، افزود: یکی از ویژگی‌های گروه‌های جهادی این است که در واقع اردو‌ها و فعالیت‌های جهادی نوعی تمرین برای خدمت رسانی به مردم در بین جوانانی محسوب می‌شود که قرار است در آینده اداره کشور را در دست بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار