فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

گروه‌های جهادی، رزمندگان عرصه محرومیت‌زدایی هستند

سردار «محمدی اصل» گفت: گروه‌های جهادی رزمندگان عرصه محرومیت‌زدایی و ادامه‌دهنده راه و آرمان‌های سنگرسازان بی‌سنگر هستند.
کد خبر: ۵۲۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 07May 2022

گروه‌های جهادی، رزمندگان عرصه محرومیت‌زدایی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» امروز در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی اردبیل در سالن ورزشی شهید «ایرج آسمانی» اردبیل اظهار داشت: بسیج سازندگی حاصل تدابیر هوشمندانه و دوراندیشی رهبر در سال ۱۳۷۹ تشکیل شد و امروز دستاوردهای بسیج سازندگی در جامعه مشهود است که امروز در اجرای گام دوم انقلاب نیز بسیج سازندگی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی افزود: گروه‌های جهادی رزمندگان عرصه محرومیت‌زدایی و ادامه‌دهنده راه و آرمان‌های سنگرسازان بی‌سنگر هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل بیان کرد: دستاوردهای این جریان عظیم انقلابی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگ و بهداشت و اشتغال‌زایی مشهود است و در طی سال‌هایی که دنیا درگیر بیماری کرونا بود، گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف تولید و بهداشت و درمان و کمک‌های مومنانه اقدامات چشمگیری انجام دادند.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان و در حوزه‌های عمرانی نیز دستاوردهای مهمی داشته و آبرسانی به ۴۵۴ روستا و برق‌رسانی در مناطق محروم استان برخی از این اهداف است.

محمدی اصل تشریح کرد: در دهه بسیج اکیپ‌های پزشکی، دامپزشکی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم روستایی اعزام خواهند شد و ارائه آموزش های فرهنگی و اهدای بسته‌های معیشتی رایگان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار