فرمانده نهاجا:

معلمان اشاعه‌دهندگان فرهنگ انقلابی هستند

امیر سرتیپ واحدی گفت: معلمان، مروّجین عرصه تعلیم و تربیت و اشاعه‌دهندگان فرهنگ انقلابی هستند؛ کسانی که وجود آنان باعث ارتقاء رتبه علمی کشور است.
کد خبر: ۵۲۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ - 07May 2022

مراسم تجلیل از معلمان نیروی هوایی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم تجلیل از معلمان نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

امیر واحدی در این مراسم، ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: استادان و معلمان در این برهه از زمان مسئولیت بسیار سنگینی دارند. معلمان کسانی هستند که باید با صلابت، فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت نیرو‌هایی متخصص در تراز نیروی هوایی ارتش را تحقق ببخشند، از این رو وظیفه آن‌ها در این زمینه بسیار خطیر است و باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشند تا شاهد رشدی روزافزون در حوزه‌های علمی باشیم.

وی خطاب به معلمان تصریح کرد: همدلی و صداقت، رکن اصلی شما معلمان است، که باعث دستیابی به موفقیت می‌شود و این همدلی می‌تواند نقطه مشترک شما عزیزان برای ساخت کشوری علمی و موفق باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: معلمان، مروّجین عرصه تعلیم و تربیت و اشاعه‌دهندگان فرهنگ انقلابی هستند؛ کسانی که وجود آنان باعث دلگرمی و ارتقاء رتبه علمی کشور است و بهره‌مندی از تجربیات آنان می‌تواند ثمره ارزشمندی برای هر شخص داشته باشد.

در ادامه، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز با اشاره به جایگاه حقیقی معلمان در جهاد تبیین اظهار داشت: معلمان پیشگامان عرصه روشنگری و زمام‌داران جهاد تبیین هستند؛ کسانی که شغلشان شغل انبیاء و کلامشان کلام حق است که همواره در کنار انقلاب و همسو با آن در صدد ساختن کشوری آباد هستند.

وی تصریح کرد: امروز یکی از حربه‌های دشمنان کم‌فروغ نشان دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و این توطئه‌ها همچون ماری زهرآلود هستند که در بین جوامع اسلامی رخنه می‌کنند؛ پس یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با این‌گونه تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دستیابی به علوم روشن‌بینی و بصیرت‌افزاست؛ علومی که منشأ آن حقیقت و راستی و مروّج آن معلمان هستند.

در پایان این مراسم، معلمان نمونه این یگان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار