مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان:

تبعیت از شهدا شاه‌راه رسیدن کشور به جامعه متمدن اسلامی است

حجت‌الاسلام «هاشمی» گفت: تبعیت از الگوی شهدا شاه‌راه و کلید رسیدن کشور به جامعه متمدن اسلامی و حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) است.
کد خبر: ۵۲۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ - 07May 2022

تبعیت از الگوی شهدا کلید کشور برای رسیدن به جامعه متمدن اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، امروز (شنبه) در دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطیایی خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «هبت‌الله هاشمی» مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، در این مراسم اظهار داشت: تبعیت از الگوی شهدا شاه‌راه و کلید رسیدن کشور به جامعه متمدن اسلامی و حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) است.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌ها و سران دنیا قرار می‌گیرند، محکم و بااقتدار هستند؛ ولی در کنار خانواده‌های شهدا متواضعانه و دست به سینه می‌نشینند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: سبک زندگی شهدایی را شهید آوینی آموزش داد که گفت ما روزی به انرژی هسته‌ای خواهیم رسید؛ ولی اصل هدف ما تربیت نیروی عاشورایی است که منشأ آن خانواده‌های شهدا هستند.

وی با بیان این‌که ظرفیت ایثارگران بزرگترین ظرفیت در استان لرستان است، تصریح کرد: من امروز برای خدمت به خانواده شهدا و تکمیل‌کردن اقدامات مدیران‌کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به این استان آمده‌ام.

هاشمی گفت: امروز باید ظرفیت حوزه‌های علمیه و تریبون‌ها برای ایثارگران و وقف شهدا شود، امروز جوانان و نوجوانان لرستانی تربیت‌شده شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار