استاندار یزد:

سود خدمت‌رسانی بسیج به نفع خود جهادگران است

«فاطمی» گفت: سود خدمت‌رسانی بسیج بیش از آن که به دیگران برسد، به نفع خود جهادگران است، این اقدامات نورانیت زندگی و رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۵۲۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 07May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی در مراسم صبحگاه رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در استان در میدان صبحگاه سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه کار جهادگران بسیار با ارزش است و سپاس امثال من نمی‌تواند حق آن را ادا کند اظهار داشت: امیدوارم خداوند زحمات شما را جبران کند.

وی افزود: کار جهادی برخواسته از ایمان و برخواسته از ظرفیت‌های وجودی انسان هاست لذا هر چه ایمان خود را قوی‌تر و از ظرفیت‌های وجودی خود استفاده کنیم، باز هم جای کار دارد.

استاندار یزد ارتقای عملی و اندیشه‌ای جهادگران را حائز اهمیت دانست و گفت: قطعاً تعمیر در و دیوار خانه آن پیرزن روستایی به زندگی جهادگران نورانیت و برکت خواهد بخشید.

فاطمی با تاکید بر همگانی کردن خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، گفت: لازم است که جوانان را به مباحثی مانند انفاق، تعاون و نفع رساندن به مردم و قیام برای قسط و عدالت ورود دهیم و آن‌ها را به میدان جهاد فراخوانیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان با بیان اینکه سود خدمت‌رسانی بسیج بیش از آن که به دیگران برسد، به نفع خود جهادگران می‌رسد اظهار داشت: این اقدامات نورانیت زندگی و رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی جهادگران را در محیط خدمات رسانی و کار جهادی به رعایت اخلاق نیکو و رفتار خوش و نیز اجتناب از محرمات توصیه کرد و افزود: جوانان مناطق را نیز در جریان اقدامات جهادی باید درگیر فعالیت‌های رزمایش کرد.

استاندار در پایان نیز از مجموعه فرماندهان سپاه الغدیر به خاطر شکل دادن ارتباط نظامند و شبکه‌ای بین آحاد گرو‌های جهادی جهت خدمت رسانی به منطق کم برخوردار و محروم قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار