فرمانده سپاه کربلا:

جهاد تبیین مهم‌ترین راه برای حمایت انقلاب اسلامی است

سردار «مسلمی» جهاد تبیین را مهم‌ترین راه برای حمایت انقلاب دانست و گفت: با عمل و رفتار خود و نیز با خدمت به مردم می‌توان بزرگترین جهاد تبیین را راه انداخت.
کد خبر: ۵۲۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 08May 2022

جهاد تبیین مهم‌ترین راه برای حمایت انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم خان‌طومان با قرائت پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت حماسه خان‌طومان و با حضور «سید غفار باقری» از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، حسینی‌پور استاندار مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان استانی و لشکری و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

سردار مسلمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۶ شهید والامقام حماسه خان‌طومان با بیان اینکه ایران اسلامی هرچه دارد از شهدا است، افزود: عزت و شرف و اقتدار ایران اسلامی به واسطه ایثار شهدا است.

فرمانده سپاه کربلا آرامش و امنیت کشور را مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شهدا یک پیام دارند و اگر وصیت نامه‌شان را بررسی کنیم آن پیام این است که می‌گویند به معنای واقعی کلمه پشتیبان ولایت باشید.

سردار مسلمی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر همه مسئولین و همه اقشار مردم به معنای واقعی کلمه، گوششان به لسان رهبر معظم انقلاب باشد قطعا دشمن هیچ کاری بر علیه این مرز و بوم پیش نخواهد برد، اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال تفرقه، ایجاد شکاف و اختلاف در بین مردم است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به اوج تکامل خود رسید و به بلندترین قله‌های پیشرفت در حوزه‌های مختلف دست یافته است، افزود: اگر مشاهده کردیم که دشمن از همه طرف به ایران هجوم آورده قطعا بخاطر تکامل اقتدار ایران در جهان است.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی بیش از گذشته نیاز به حمایت دارد، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم قطعا هجمه‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی می کند و نقشه‌های شوم آنان را باطل می‌سازد.

فرمانده سپاه کربلا به پیچیده‌ترین جنگ دشمن بر علیه ایران که همان جنگ شناختی و ادراکی است، اشاره کرد و افزود: دشمن با انواع ترفندها و حیله‌ها، درصدد نا امید کردن مردم از انقلاب است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم وظیفه داریم، از انقلاب عزیز حمایت و دفاع کنیم، گفت: جریان جبهه انقلاب و مردم ولایت‌مدار در شرایط حساس قرار گرفتند و در این شرایط همگی به معنای واقعی کلمه در حال حمایت از انقلاب هستند.

فرمانده سپاه کربلا جهاد تبیین را مهم‌ترین راه برای حمایت انقلاب دانست و افزود: با عمل و رفتار خود و نیز با خدمت به مردم می‌توان بزرگترین جهاد تبیین را راه انداخت.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم صبور و ولایتمدار و شهیدپرور مازندران همچنان پای انقلاب ایستاده هستند، گفت: دشمن در تلاش است تا واقعیت‌ها را وارونه نشان بدهد، اما همه مسئولان با عمل خود و مردم با حضور در میدان می‌توانند دشمن را در اهداف خود ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار