مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) خبر داد؛

اهدای هدیه امام خامنه‌ای به خانواده‌های شهدای روحانی چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام «حسینی صدر» با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدای طلبه و روحانی استان چهارمحال و بختیاری در راستای کنگره ۴ هزار شهید طلبه و روحانی کشور، گفت: در این دیدار‌ها هدیه‌ای از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده‌های شهدای طلبه و روحانی تقدیم می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ - 08May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی صدر» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید طلبه و روحانی کشور در شهر مقدس قم در چهارم خرداد سال جاری، اظهار داشت: به همین مناسبت، گروه‌های مختلفی در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است که با همراهی استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان، با خانواده‌های شهدای طلبه و روحانی دیدار می‌کنند.

وی افزود: در این دیدار‌ها هدیه‌ای از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده‌های شهدای طلبه و روحانی تقدیم شده و سلام ایشان به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی صدر خاطرنشان کرد: همچنین چفیه متبرک رهبر معظم انقلاب اسلامی، لوح تقدیر و تابلو فرش عکس شهدای عزیز طلبه و روحانی نیز به خانواده‌های این شهیدان والامقام تقدیم می‌شود تا یادگاری کنگره ۴ هزار شهید طلبه و روحانی کشور باشد.

وی با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهیدان «محمدحسین محبی»، «شعبان‌علی ابراهیمی وانانی»، «قاسم جعفریان دهکردی» و «فاطمه اسدیان»، گفت: دیدار با سایر خانواده شهدای طلبه و روحانی استان چهارمحال و بختیاری در روز‌های آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار