رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش به‌عنوان سازمان یادگیرنده در جایگاه افتخارآمیزی قرار دارد

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تأکید بر اینکه امروز ارتش به‌عنوان سازمان یادگیرنده در جایگاه افتخارآمیزی قرار دارد، گفت: اینکه امروز ارتش رو به جلو است، نشان می‌دهد که یادگیری و یاددهی به خوبی در ارتش در حال انجام است.
کد خبر: ۵۲۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 08May 2022

امروز ارتش به عنوان سازمان یادگیرنده در جایگاه افتخارآمیزی قرار داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت مقام شامخ معلم که در این سازمان برگزار شد، با تبریک هفته معلم اظهار داشت: یکی از رسالت‌های انسان این است که از ولی‌نعمتان خود قدرشناسی کند. ما به معلمان جامعه بدهکاریم و به حکم عقل، شرع، عرف و انسانیت باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی افزود: این معلمان هستند که می‌توانند با آموزش‌های خود مجموعه‌ای مثل ارتش را یک گام از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب‌تر هدایت کنند. امروز ارتش در جایگاه به عنوان سازمان یادگیرنده افتخارآمیزی قرار دارد تا جایی که فرمانده معظم کل قوا فرمودند «امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش‌هایی نمایشگاهی از ارزش‌های والای اسلامی است که می‌توان آن را روی دست گرفت و به دنیا به عنوان الگو معرفی کرد.»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: این موفقیت محصول تلاش یاددهنده‌ها و یادگیرنده‌هاست. سازمان مقدس نیرو‌های مسلح جزو سازمان‌های یادگیرنده هستند و چنانچه یادگیری در این مجموعه متوقف شود، مسیر رشد و تعالی متوقف می‌شود. اینکه امروز ارتش رو به جلو است، نشان می‌دهد که یادگیری و یاددهی در مجموعه ارتش به خوبی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: وضعیت رضایت‌بخش امروز ارتش در دو حوزه مسائل فنی، فکری - فرهنگی، مدیون همین معلمان فکری – فرهنگی است؛ بنابراین ما باید قدردان معلمان باشیم؛ چراکه امروز به خاطر تلاش‌های آن‌ها در ارتش وضعیت خوبی داریم و با افتخار می‌توانیم سرمان را جلوی مردم بالا بگیریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار