فرهنگیان در زمینه جهاد تبیین رسالت مهمی بر دوش دارند

«قریشی‌زاده» گفت: فرهنگیان در جهاد تبیین رسالتی مهم بر دوش دارند که باید در مناسبت های مختلف و در بین دانش آموزان این مهم را به خوبی مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۵۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ - 08May 2022

آموزش‌و‌پرورش متعلق به همه اقشار استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «علیرضا قریشی‌زاده» مسئول بازرسی اداره آموزش‌و‌پرورش ایلام در مراسم تجلیل از معلمان نمونه در دهلران، به ماموریت فرهنگیان در جهاد تبیین اشاره و اظهار داشت: در این زمینه فرهنگیان رسالتی مهم بر دوش دارند که باید در مناسبت های مختلف و در بین دانش آموزان این مهم را به خوبی مد نظر قرار دهند.

مسئول بازرسی اداره اموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: در بحث رتبه بندی معلمان مباحث مطرح شده که وزیر دستور برخورد با معلمان را صادر کرده که چینین چیزی صحت ندارد.

وی با بیان اینکه مطالبات فرهنگیان باید در مسیر قانونی پیگیری شود، گفت: فرهنگیان باید اجازه موج سواری به دشمنان را در بحث مطالبه گری خود ندهند و باید مرزبندی خود را از دشمنان جدا کنند و در چارچوب قانون قدم بردارند.

«قریشی‌زاده» با اشاره به اینکه مقام معلم مقام علم و دانایی است، عنوان کرد: اگر جریان آموزش و تعلیم را تربیت در نظر بگیریم قافله ساز معلم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها