فرمانده سپاه امام رضا (ع):

بازسازی فرهنگ با تکیه بر عقلانیت دست‌یافتنی است

سردار «غیاثی» گفت: بازسازی فرهنگ و رسانه با تکیه بر عقلانیت، هم‌افزایی، اجتناب از موازی‌کاری، توجه به سرمایه‌ها و ساخت مداوم سرمایه‌های فکری قابل دستیابی است.
کد خبر: ۵۲۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 08May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی که با حضور اصحاب رسانه شامگاه یکشنبه در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف به آن تأکید داشتند ضرورت خروج از محاصره تبلیغاتی و بازسازی فرهنگ و رسانه است.

وی با اشاره به تلاش ۴٠ ساله دشمن برای مأیوس کردن مردم و مسئولان افزود: بزرگنمایی ایرادات و کوچک کردن رویش‌ها از جمله مواردی است که دشمنان تلاش می‌کنند از این طریق با احساس بشری ارتباط برقرار کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) وجود سازمان رسانه چابک و مجهز به تحلیل را در سایه اندیشه، دست‌یافتنی دانست و خاطرنشان کرد: فعالین حوزه رسانه باید در یک شبکه منسجم جبهه‌ای روشنگرانه جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل دهند.

سردار غیاثی یادآور شد: بازسازی فرهنگ و رسانه با تکیه بر عقلانیت، هم‌افزایی، اجتناب از موازی‌کاری، توجه به سرمایه‌ها و ساخت مداوم سرمایه‌های فکری قابل دستیابی است.

وی بیان داشت: رسانه‌های فعال باید همانگونه که رفتار ایجابی و همسو نسبت به رویش‌ها دارند، باید مطالبه‌گر و دادخواه امت باشد، چراکه شرط نداشتن مخرج مشترک با دشمن در این است که حرکت و افق حل مسئله ذیل انقلاب اسلامی باشد.

مطالبه‌گری اصحاب رسانه منشأ برکات است

مهدی شاد رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی جشنواره رسانه‌ای ابوذر را تجلی مسئله‌شناسی، مسئله فهمی و حرکت در مسیر حل مسئله از ناحیه فعالان رسانه خراسان رضوی دانست.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید با درک صحیح از شرایط ضمن ایجاد امیدآفرینی، مطالبه‌گری را دنبال کنند، تصریح کرد: مطالبه‌گری خبرنگاران و رسانه‌ها ابزار حرکتی رو به جلو است که منشأ برکتی خواهد بود.

شاد با بیان اینکه جشنواره ابوذر در ایستگاه ششم اتفاقات خوبی برای استان و مردم رقم خواهد زد، گفت: تمام تلاش و همت این جشنواره بر این است که توجهات معطوف مسائلی باشد که تاکنون بر زمین مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها