فرمانده جدید منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران:

با حفظ آمادگی و با تمام توان از مرز‌های آبی کشور دفاع می‌کنیم

«احمدی» گفت: با حفظ آمادگی توان رزمی نیرو‌ها با تمام توان از مرز‌های آبی کشور دفاع کرده و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تقویت بنیه دفاعی تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۵۲۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 08May 2022

با حفظ آمادگی توان رزمی نیروها با تمام توان از مرزهای آبی کشور دفاع می کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، ناوسالار یکم پاسدار «علیرضا احمدی» فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: با حفظ آمادگی توان رزمی نیروها با تمام توان از مرزهای آبی کشور دفاع کرده و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تقویت بنیه دفاعی تلاش می‌کنیم.

 وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: برقراری تعامل سازنده با دو شهرستان دیر و کنگان که تحت پوشش این پایگاه دریایی هستند از اولویت‌های کاری ما است.

فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: مردمی بودن، با مردم بودن و در کنار مردم بودن را وظیفه خود می‌دانیم و خود را از بدنه مردم جدا نمی‌بینیم.

در این آئین از تلاش‌های ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد تجلیل و ناوسالاریکم پاسدار علیرضا احمدی به عنوان فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها