فرمانده مرزبانی فراجا:

حفظ امنیت و جلوگیری از قاچاق کالا از وظایف ذاتی مرزبانی است

سردار «گودرزی» حفظ امنیت و جلوگیری از قاچاق کالا را از وظایف ذاتی مرزبانی فراجا دانست و گفت: شاخص‌های امنیتی و کشفیات سلاح و مهمات، احشام و اقلام مورد نیاز مردم، از ابتدای امسال تاکنون افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۲۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ - 08May 2022

حفظ امنیت و جلوگیری از قاچاق کالا از وظایف ذاتی مرزبانی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا امروز در پادگان نهر خین شلمچه از توابع خرمشهر، حفظ امنیت و جلوگیری از قاچاق کالا را از وظایف ذاتی این ارگان دانست و اظهار داشت: شاخص‌های امنیتی و کشفیات سلاح و مهمات، احشام و اقلام مورد نیاز مردم از ابتدای امسال تاکنون افزایش یافته است.

وی افزود: قاچاق سلاح و مهمات، احشام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در مناطقی که گذر مرزی نیستند، وجود ندارد و ماموران مرزبانی تاکنون در این مناطق، با قاچاق کالاهای اساسی مثل آرد و گندم برخورد نکرده‌اند.

سردار گودرزی ادامه داد: ممکن است در مواردی قاچاقچیان به خاطر اختلاف قیمت فاحش بین ایران و کشورهای همسایه بتوانند با اقدام متقلبانه کالاهای اساسی را از گذرگاه‌های رسمی کشور خارچ کنند که به طور قطع با این اقدام آن‌ها برخورد می‌شود.

وی متذکر شد: وظیفه خود می‌دانیم که دولت را در مبارزه با قاچاق ارزاق عمومی و کالاهای اساسی کشور پشتیبانی کنیم و از ابتدای حضور خدمت دولت خدمتگذار و امیدبخش، مرزبانان تلاش کرده‌اند و امید است توفیق ادامه خدمت در این مسیر داشته باشیم.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: امروز با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) وضعیت مرزهای ما با وجود مرزبانان و مرزنشینان غیور ما که تلاش ارزنده‌ای دارند، امنیت پایدار و توسعه یافته و امنیت همه‌جانبه در مرزهای جنوبی، غرب و شرق و شمال کشور حاکم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار