فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی:

«اساتید» سرمایه اصلی دانشگاه عالی دفاع ملی هستند

سردار «احمدی‌مقدم» گفت: سرمایه اصلی دانشگاه عالی دفاع ملی اساتید آن هستند و متناسب با مأموریت آن که گسترده است، اساتید این دانشگاه هم باید فراگیر باشند.
کد خبر: ۵۲۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ - 09May 2022

سرمایه اصلی دانشگاه عالی دفاع ملی اساتید آن هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «اسماعیل احمدی‌مقدم» فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا) صبح امروز (دوشنبه) در آیین تقدیر از اساتید این دانشگاه، با اشاره به اینکه انسان نسبت به ملائک به‌واسطه علم برتری دارد و از سوی دیگر، اولین معلم خداوند است و دیگران بعد از آن قرار می‌گیرند، اظهار داشت: عالم باید علمش توأم با عمل باشد تا به فضیلت نزدیک‌تر شود؛ به عبارت دیگر، اگر به‌واسطه دانش و علم فردی مغرور شود، در چنین حالتی تفاوتی با شیطان ندارد از سوی دیگر، هنر معلمی هم غیر از عالمی است.

وی افزود: سرمایه اصلی دانشگاه عالی دفاع ملی اساتید آن هستند و متناسب با مأموریت آن که گسترده است، اساتید این دانشگاه هم باید فراگیر باشند؛ از این روی واحد مبنا در این دانشگاه، گروه علمی است.

فرمانده داعا اضافه کرد: اساتید این دانشگاه باید خود صاحب کرسی باشند و صرفاً تکرارکننده دیگران نباشند؛ البته استفاده از دانش دیگران ایرادی ندارد، بلکه آنچه مهم است رو به رشد بودن دانش اساتید است تا جایی که خود صاحب‌نظر شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار