نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

اندیشه شهید «مطهری» همواره جریان تازه‌ای ایجاد می‌کند

«عبادی» گفت: اندیشه مطهری از بین نمی‌رود و همواره جریان تازه‌ای زنده می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 09May 2022

اندیشه شهید مطهری» از بین رفتنی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، امروز در دیدار با جمعی از کارکنان عقیدتی و سیاسی و فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) استان، اظهار داشت: عقیده یک نوع علم است؛ ولی معنی خاص خود را دارد و در طبع خودش لوازمی دارد که با آن‌ها گره خورده است.

وی با بیان اینکه عقیده علم خاص است، تصریح کرد: در میان عقیده و آنچه که به آن عقیده داریم از شناخت خود، مبدأ و معاد وظیفه ما تعبیری دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عقاید عزیزترین سرمایه ماست، یادآور شد: اصول عقیده در اسلام توحید، عدل، نبوت، امامت و معاد است. هیچ عزیزی پیش ما و پیش خدا به عزت اصول عقاید ما نیست، پیغمبر فدای دین می‌شود و دین ناموس خدا است و از پیغمبر مهمتر است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غرب با از میان برداشتن مطهری و سردار سلیمانی سعی دارد بدان را بر ما مسلط کند، افزود: اندیشه مطهری از بین نمی‌رود و هر وقت یاد شهدا را بیان می‌کنید تفکر تازه‌ای زنده می‌شود.

عبادی با بیان اروپا دم از تمدن می‌زند و از دین برای مردم بهایت و وهابیت می‌سازد، گفت: وهابیت هیچ مایه‌ای ندارد و عملکرد آن‌ها دیکته انگلیس به آن‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار