مسئول عقیدتی سیاسی سپاه خراسان جنوبی:

ساختار و شاکله اصلی سپاه بر معنویت و بصیرت استوار است

حجت‌الاسلام «طاهری» گفت: ساختار و شاکله اصلی سپاه بر معنویت و بصیرت استوار بوده و رمز موفقیت سپاه برگرفته از ۲ بال عقیده و بصیرت است.
کد خبر: ۵۲۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 09May 2022

ساختار و شاکله اصلی سپاه بر معنویت و بصیرت استوار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «جواد طاهری» مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز (دوشنبه) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) می‌فرمایند در هر نهضت مردمی و انقلابی علمای اسلام اولین کسانی بودند که بر تارک جوینشان خون و شهادت نقش بسته است.

وی با اشاره به پیشگامی جامعه روحانیت و حوزه در خط مقدم جبهه‌های نبرد علیه دشمن، تصریح کرد: چهارم خرداد کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به هفته عقیدتی سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: شهید «مطهری» اسوه و مصداق کامل یک معلم دلسوز برای اصلاح نسل جوان در جامعه بوده و با توجه به اینکه افکار ایشان زیربنا و مبانی فکری سپاه در کنار اندیشه‌های امامین بوده است، به تدبیر نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شهادت شهید مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی سپاه نامگذاری شد.

طاهری یادآور شد: ساختار و شاکله اصلی سپاه بر معنویت و بصیرت استوار بوده و رمز موفقیت سپاه برگرفته از ۲ بال عقیده و بصیرت است.

وی ادامه داد: از همان آغاز تأسیس سپاه، متولیان امر این نهاد مقدس معنویت را به عنوان عنصر اصلی در این مجموعه قرار دادند و ۲ اقدام صورت گرفت که شامل پایه‌ریزی و برپایی مراکز آموزش عقیدتی و سیاسی در سطح تمام استان‌هاست و پاسداران در این دوره‌ها شرکت می‌کنند و از طرف دیگر به سبب اهمیت موضوع، با مجوز رسمی از وزارت علوم، مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی در قم ایجاد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار