مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری اولین کارگاه آموزشی تاریخ‌نگاری توصیفی در بوشهر

«شاعری» گفت: کارگاه آموزشی تاریخ‌نگاری توصیفی نقش استان‌ها در دفاع مقدس به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر سه‌شنبه 20 اردیبهشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 09May 2022

برگزاری اولین کارگاه آموزشی تاریخ نگاری توصیفی در بوشهر«زهرا شاعری» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر از برگزاری کارگاه تاریخ نگاری توصیفی در دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه آموزشی تاریخ‌نگاری توصیفی نقش استان‌ها در دفاع مقدس به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه اولین کارگاه آموزشی تاریخ‌نگاری توصیفی است که زیر نظر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار  می‌شود گفت: این کارگاه روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت ساعت 8:30 الی 12 با تدریس «غلامرضا عزیزی» رئیس پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

شاعری خاطرنشان کرد: در این کارگاه از نویسندگان حوزه تاریخ و پژوهش تاریخ‌نگاری دعوت به عمل آمده است که به صورت حضوری شرکت کرده و تمام ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها به همراه نویسندگان آنها در این کارگاه آموزشی به صورت مجازی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار