عضو ائتلاف دولت قانون:

مرجعیت و حشد شعبی توطئه‌ها علیه عراق را خنثی می‌کنند

«وائل الرکابی» گفت: توطئه تجزیه و اقلیم بندی عراق و تلاش برای پیوستن آن به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به برکت حضور مرجعیت دینی و حشد شعبی خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 09May 2022

مرجعیت و حشد شعبی توطئه‌ها علیه عراق را خنثی می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «وائل الرکابی» یکی از اعضای ارشد ائتلاف دولت قانون اظهار داشت: طرح تجزیه عراق و اقلیم بندی آن بر اساس پس زمینه‌های قومی و فرقه‌ای با حضور مرجعیت، عموم مردم و نهاد‌های های امنیتی به نتیجه نمی‌رسد.

الرکابی در مصاحبه با المعلومه با تأکید بر این موضوع گفت: پروژه‌های اقلیم بندی، تجزیه و تقسیم عراق و تلاش برای پیوستن آن به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امور جدیدی نیستند بلکه در چارچوب طرح‌های قدیمی قرار دارند که دشمنان خواهان اجرای آن در عراق هستند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های یاد شده در عراق موفقیت آمیز نخواهد بود و زمینه تجزیه عراق و اقلیم بندی آن بر اساس ابعاد قومی، فرقه‌ای و مذهبی به ویژه پس از تجربه اقلیم کردستان فراهم نیست.

این عضو ارشد ائتلاف دولت قانون در پایان گفت: عراق به برکت حضور حشد شعبی، رهبران سیاسی و قبل از همه آن‌ها مرجعیت دینی تجزیه نخواهد شد و همچنان یکپارچه باقی خواهد ماند و بر خلاف خواسته طرف‌های خارجی، همه توطئه‌هایی را که برای اجرای آن با استفاده از مزدوران داخلی برنامه ریزی کرده‌اند، خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار