نشست راویان دفاع مقدس خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد

«آرانیان» مدیرعامل انجمن راویان فتح رضوی در نشست مسئولین گروه‌های راویان دفاع مقدس استان خراسان رضوی بر حفظ انسجام و ارتقای سطح دانش تخصصی راویان در حوزه روایتگری تأکید کرد.
کد خبر: ۵۲۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ - 09May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، اولین جلسه مسئولین گروه‌های راویان دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور «عباس آرانیان» مدیرعامل انجمن راویان فتح رضوی در مجتمع فرهنگی فجر نیشابور برگزار شد.

در این نشست برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در حوزه آموزش پیشکسوتان و جوانان و همچنین فعالیت‌های پژوهشی و کارگروه‌های راویان و نیز نشر و تولید کتاب‌های تخصصی راویان ابلاغ شد.

تأکید به مطالعه بیشتر و نیز آمادگی جهت حضور در راهیان نور غرب و شمال‌غرب از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

استان خراسان رضوی دارای ۲۸ گروه راوی است که از این تعداد ۱۷ گروه در شهرستان‌ها و ۱۱ گروه در مشهد فعالیت دارند.

هدف از تشکیل گروه‌های راویان دفاع مقدس دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در چشم‌انداز انجمن فتح رضوی، تمرکز بر انتقال پیام و فرهنگ دفاع مقدس، حفظ و انسجام بیشتر راویان و همچنین توانمندسازی آنان بیشتر می‌باشد.

این گروه‌ها که مزین به‌ نام شهدای والامقام است، دارای شیوه‌نامه فعالیتی بوده و به‌صورت ماهانه تشکیل جلسه می‌دهند.

از اولویت‌های جلسات راویان دفاع مقدس ایجاد رقابت مفید و سازنده به‌منظور ارتقا و توانمندسازی بیشتر راویان، بیان خاطرات و روایتگری، تلاش در جهت تخصصی کردن روایتگری در سطح دانش‌آموزی، دانشجویی و اقشار، کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای شب‌های خاطره در مساجد و انجام خدمات روایتگری به مجموعه‌های مختلف است.

کلیه گروه‌ها به‌طور منظم و دائمی توسط تیمی سه نفره مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و هر گروه بطور میانگین بین ۲۰ تا ۳۰ نفر عضو داشته و توسط یک مسئول گروه اداره می‌شود.

نشست راویان دفاع مقدس خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد

نشست راویان دفاع مقدس خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار