مدیر واحد ادبیات اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

اداره کل حفط آثار زنجان ۲۸ عنوان کتاب منتشر کرده است

«مرتضی‌پور» گفت: در سال ۱۴۰۰ در حوزه دفاع مقدس ۲۸ عنوان کتاب در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان منتشر شده است.
کد خبر: ۵۲۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۹ - 12May 2022

«لیلا مرتضی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان ۲۸ عنوان کتاب چاپی در سال ۱۴۰۰ تولید کرده است.

مدیر واحد ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و شر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۶ عنوان چاپ شده است، افزود: ۱۲ عنوان کتاب نیز در سال ۱۴۰۰ فیپا گرفته و هم اکنون زیر چاپ هستند.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۰ این اداره کل پنج عنوان کتاب صوتی نیز تولید کرده است.

مرتضی‌پور با اشاره به اینکه کتاب‌های «از کازرون تا کارون»، «نگین حلبچه»، «حوضچه ماهی‌ها»، «هنوز زنده‌ام»، «مهمان کردها»، «ابوبصیر» در سال گذشته به چاپ رسیده است، خاطر نشان کرد: «روز‌های اناری»، «امضای جعلی»، «نارنجک لپی»، «صندوق قدیمی»، «سر به مهر»، «سقا» و «باغ شهر ما» نیز کتب منتشر شده در سال ۱۴۰۰ در حوزه کودک و نوجوان است.

مدیر واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خاطر نشان کرد: کتاب‌های «صوفیا، جنگ به روایت لبحند و جاده‌های بهشتی» در سال گذشته به چاپ دوم رسیدند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های «مثل ابر و باد»، «یادگار پرنده»، «مداد قرمز»، «تیزپا» و «عروسک‌ها مو ندارند» نیز در سال گذشته به زیر چاپ رفتند، گفت: این کتاب‌ها در حوزه کودک و نوجوان نگارش شده است.

مرتضی‌پور گفت: «سپید‌های خاکی»، «یک جنازه گمشده»، «سوزوم»، «ابعاد حقوقی دفاع مقدس»، «برای اولین قدم» و «آسمان توی فنجان» نیز در سال گذشته فیپا گرفته و هم اکنون زیر چاپ هستند.

مدیر واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان اضافه کرد: سال گذشته ترجمه کتاب «کمپ ۹» نیز فیپا دریافت کرده و هم‌اکنون نیز چاپ است.

وی افزود: «سیب‌های حبیب»، «شناسنامه»، «تپه‌های غربی»، «صوفیا و اردیبهشت» نیز پنج کتاب صوتی در سال گذشته به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار