امام جمعه ایلام:

اقدام دولت در اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی قابل تحسین است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: اقدام دولت در تحقق عدالت اجتماعی و اصلاح ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی قابل تحسین است.
کد خبر: ۵۲۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ - 09May 2022

اقدام دولت در اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی قابل تحسین استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» عصر امروز، ۱۹ اردیبهشت، در همایش جهاد تبیین با حضور هادیان سیاسی بسیج، گفت: حرکتی که رئیس‌جمهور در رابطه با تحقق عدالت، توزیع یارانه، جلوگیری از رانت خواری و سوءاستفاده از دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی در پیش دارد، قابل تحسین و به سود اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی گفت: بطوریکه ۷۰ درصد منافع ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به جیب عده ای خاص می رود و مردم از منافع آن بی بهره هستند.

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» بیان کرد: دشمن به گونه ای می خواهد اذهان را مهندسی کند که در کشور مشکلات و اعتراض هایی ایجاد شود. 

وی با بیان اینکه دولت به خوبی در حوزه مدیریت یارانه ها و ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی وارد عمل شده است، گفت: سرمایه دارانی که سالها از این رانت استفاده کرده و سود زیادی هم عاید آنان شده است در برابر این اقدام دولت ایستادگی می کنند به دلیل اینکه منافع خودشان را در خطر می بینند و دغدغه قشر متوسط و ضعیف جامعه را ندارند.

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» عنوان کرد: دولت در این راستا تلاش کرده است که سیستم موجود توزیع یارانه ها که طبقه غنی جامعه بیشترین سود و فقرا کمترین بهره می برند را به نفع اقشار آسیب‌پذیر تغییر دهد و در راستای عدالت اجتماعی گام بردارد که همه باید آن را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها