فرمانده سپاه ناحیه کازرون خبر داد؛

اهدای 110 بسته معیشتی به نیازمندان کازرون در رزمایش جهادگران فاطمی

«توکل» گفت: در هفته بسیج سازندگی، جهادگران کازرونی 110 بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۵۲۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 10May 2022

اهدای 110 بسته معیشتی به نیازمندان کازرون در رزمایش جهادگران فاطمی

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «غلامرضا توکل»، فرمانده سپاه ناحیه کازرون امروز در حاشیه بازدید از رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان کازرون اظهار داشت: 110 بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند در رزمایش جهادگران فاطمی اهدا شد.

سرهنگ «توکل» افزود: حدود سه هزار نفر از جهادگران این شهرستان در قالب 25 گروه در رزمایش جهادگران فاطمی کازرون مشارکت داشتند.

وی گفت: این همایش با حضور مسوولان کازرون و  سپاه فجر استان در حال برگزاری است. این بسته‌های معیشتی توسط پایگاه‌های بسیج در مناطق کم برخوردار به خانواده‌های نیازمند این شهرستان اهدا شد.

توکل خاطرنشان کرد: ساخت خانه، اهدا جهیزیه به نوعروسان، محرومیت‌زدایی از سیمای مناطق کم برخوردار، کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، همکاری جهت ساخت مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد بخشی از اقدامات گروه‌های جهادی این شهرستان است.

به گفته وی تقسیم ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در 9 مرحله، کمک برای رفع تولید در شهرک صنعتی، تعامل با بنیاد برکت و طرح شهید سلیمانی بخشی دیگر از خدمات این گروه‌های جهادی در شهرستان کازرون بوده است.

رزمایش جهادگران فاطمی که از 17 اردیبهشت مصادف با سالروز تاسیس بسیج سازندگی همزمان با کازرون در سراسر کشور شروع شده به مدت ۱۰ روز ادامه دارد و جهادگران شهرستان کازرون نیز در این رزمایش به ارائه خدماتی در حوزه‌های مختلف درمانی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی به مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار