نماینده مردم در مجلس:

دولت با واریز یارانه به‌حساب مردم اعتمادسازی کرد

جوکار گفت: صحبت‌های رئیس‌جمهور و واریز یارانه به‌حساب مردم، موجب اعتماد جامعه به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها شد.
کد خبر: ۵۲۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 10May 2022

دولت با واریز یارانه به حساب مردم اعتمادسازی کرد

به گزارش گروه سابر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به صحبت‌های رییس‌جمهور با مردم، اظهار داشت: اصلاح ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه‌ها اقدامی بود که در دولت قبل باید انجام می‌شد، اما شاهد تأخیر در اجرای این قانون بودیم.

رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در مجلس افزود: اقدام دولت حجت‌الاسلام رییسی در شفاف‌سازی یارانه‌ها قابل حمایت و قابل تقدیر است و مجلس شورای اسلامی از انجام این اقدام توسط دولت حمایت می‌کند.

جوکار اظهار کرد: ارز ترجیحی رانت و فساد زیادی را به همراه داشت، به جای اینکه این ارز صرف رفاه اقشار ضعیف جامعه شود، به جیب دلالان و رانتخواران می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: صحبت‌های رییس جمهور و واریز یارانه به حساب مردم، موجب اعتماد جامعه به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها شد.

نماینده مردم یزد در مجلس افزود: صحبت‌های رییس جمهور در قانع کردن مردم برای اجرای طرح شفاف‌سازی یارانه‌ها بسیار موثر بود، اما این قانع‌سازی در ادامه مسیر نیز باید استمرار داشته باشد تا دشمنان به توطئه علیه این طرح نپردازند.

جوکار خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اگر قانع‌سازی مردم در اجرای طرح شفاف‌سازی یارانه‌ها به‌خوبی انجام شود دولت پیشبرد اهداف در اجرای این طرح نیز موفقتر خواهد بود و بهتر خواهد توانست کار خود را در این زمینه را به پیش برد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار