نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان:

روابط عمومی‌ها نقش به‌سزایی در مسیر تحقق جهاد تبیین دارند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: در جنگ روایت‌ها، روابط عمومی‌ها نقش به‌سزایی در مسیر تحقق جهاد تبیین بر عهده دارند.
کد خبر: ۵۲۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 10May 2022

روابط عمومی‌ها نقش به سزایی در مسیر تحقق جهاد تبیین بر عهده دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان، در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: از اینکه با وجود فضای ارتباطی و رسانه‌ای در دنیا، روابط عمومی‌ها در ادارات به عنوان معاونت تعریف نشده‌اند، بنده تعجب می‌کنم.

وی با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها، روابط عمومی‌ها نقش به سزایی در مسیر تحقق جهاد تبیین بر عهده دارند، گفت: اگر مدیری فضای رسانه‌ای و ارتباطات را به درستی بشناسد، حتما شخصا به سمت تقویت جایگاه روابط عمومی حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه بیان دستاوردها و سلامت دستگاه‌ها از وظایف روابط عمومی‌ها است، گفت: در برابر برخی از مشکلات و مفاسدی که دشمن سعی در برجسته کردن آن دارد، نقش روابط عمومی‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نیازمند انسجام و ارتباط بین فعالان روابط عمومی‌ها در سطح جامعه و استان هستیم، گفت: متاسفانه عملکرد ما در عرصه جریان سازی و گفتمان‌سازی ضعیف بوده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان متذکر شد: جریان‌سازی صرفا اطلاع‌رسانی صرف نیست، بلکه جریان سازی به این معنی است که فضای رسانه‌ای را تحت تاثیر قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار