معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد؛

اشتغال حلقه مفقوده بهبود یافتگان از اعتیاد/ ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰۰ معتاد بهبود یافته

جمالو با اشاره به اینکه مجموع اشتغال ایجاد هزار و ۱۶۰ شغل است، گفت: امیدواریم با به‌کارگیری ظرفیت خیرین این آمار افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۵۲۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۱ - 11May 2022

اشتغال حلقه مفقوده بهبود یافتگان از اعتیاد/ ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰۰ معتاد بهبود یافتهمحمد جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تاکید بر ضرورت اشتغال معتادین بهبود یافته اظهار داشت: تعداد ظرفیت اشتغال بهبودیافتگان در کشور هزار رو ۱۶۰ نفر است.

وی با بیان اینکه اشتغال برای بهبودیافتگان در دو بخش تقسیم بندی می‌شود، گفت: اشتغال برای افرادی که در حال درمان هستند و افرادی که طول درمان آن‌ها به اتمام رسیده است.

جمالو با اشاره به اینکه مجموع اشتغال ایجاد هزار و ۱۶۰ شغل است، افزود: امیدواریم با به‌کارگیری ظرفیت خیرین این آمار افزایش پیدا کند.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری تاکید کرد: اشتغال حلقه مفقوده درمان معتادین است و امیدواریم بتوانیم با گسترش این ظرفیت‌ها موفقیت در فرآیند درمان و باز اجتماعی شدن این هموطنانمان را ایجاد کنیم.

وی درباره تولیدات معتادین بهبودیافته اظهار داشت: تمامی صنایع‌ای که ما مد نظرمان  و نیاز هست توسط بهبودیافتگان ساخته شده است؛ در اوایل شیوع کرونا تمامی مراکز به تولید ماسک ورود کردند و پس از فروکش شدن شیوع کرونا این مراکز در دیگر حوزه‌ها ورود کردند.

انتهای پیام/ 242

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار