نماینده مردم در مجلس:

سیاستمداران آمریکایی حسن‌نیت ندارند

جوکار با بیان اینکه سیاستمداران آمریکایی حسن‌نیت ندارند، گفت: آمریکایی با تکرار سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان می‌خواهند از پرداخت هزینه خروج یکجانبه و اشتباه خود از برنامه اقدام مشترک فرار کنند.
کد خبر: ۵۲۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 11May 2022

سیاستمداران آمریکایی حسن نیت ندارند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن انتقاد از اجرای سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان از سوی ایالات متحده، اظهار داشت: مقامات کاخ سفید به خوبی می‌دانند رویه اعمال تهدید و زور علیه ایران شکست خورده و بار‌ها به این موضوع اعتراف کرده اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: این مهم در حالیست که خوی استکباری سیاستمداران آمریکایی اجازه نمی‌دهد دست از این اقدام ضدایرانی بردارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها نمی‌خواهند هزینه خروج یکجانبه و اشتباه خود از برنامه اقدام مشترک را بپردازند، ادامه داد: در این میان می‌خواهند با تکرار رویه گذشته زمینه امتیازگیری بیشتر از جمهوری اسلامی در مذاکرات وین را فراهم کنند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عنوان مثال همواره آمریکایی‌ها در روند مذاکرات برجامی موضوعاتی را مطرح می‌کنند تا موازنه گفت‌وگو‌ها تغییر کند؛ بر همین اساس در روند مذاکرات اخیر نیز بار‌ها درخواست گفت‌وگو‌های مستقیم دادند تا مذاکره کنندگان ایرانی تحت فشار قرار بگیرند.

جوکار گفت: متاسفانه سیاستمداران آمریکایی حسن نیت ندارند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد؛ در واقع علی رغم اینکه بار‌ها بر اهمیت گفت‌وگو با ایران تاکید کرده اند، اما چندی پیش کنگره مصوبات ضدایرانی را اتخاذ کرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی باید بدانند منطق ایران در مذاکرات دارای چارچوب است لذا اعمال فشار حداکثری نمی‌تواند موجب تغییر آن شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار