شهید «محمدتقی ابوسعیدی»:

جبهه امید مستضعفان برای شکست ظالمین است

در وصیت‌نامه شهید «محمدتقی ابوسعیدی» آمده است: ای انسانه‌ای خواب رفته که هنوز نمی‌دانید جبهه یعنی چه، جبهه امید تمامی مستضعفان برای شکست ظالمین است.
کد خبر: ۵۲۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۱ - 15May 2022

جبهه فریاد تمام مستضعفان است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمد‌تقی ابوسعیدی» بيست و دوم تير 1342، در كرمان چشم به جهان گشود. تا پايان دوره متوسطه درس خواند و ديپلم گرفت و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. سرانجام در هفدهم ارديبهشت 1361 ، در خرمشهر بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «ابوسعیدی»:

دوستان و برادران چند نکته را در اینجا ضروری می‌دانم که ذکر کنم: نماز را نماز را سبک نشمارید. همیشه سر وقت نماز را بر پا دارید که نماز نور مومن است نماز گردونه اسلام است. چرا که جلوی تمام عامل‌های نفاق و جدیئی را می‌گیرد و درس وحدت و یگانگی و اخوت به انسان می‌دهد.

نماز جماعت است که به انسان شکل می‌دهد آدمی را از تنگ نظری و گوشه‌گیری بیرون می‌آورد و به انسان روح با مومنان زیستن و همراه مردان خدا بودن می‌بخشد.

دعا غرور و تکبر و خودبینی را از انسان دور می‌کند، اندیشه آدمی را از بدی‌ها پاک می‌سازد و تقوای انسان را بالا می‌برد. دعا اسلحه مومن و حقیقت عبادت است و این را از بزرگان دینتان داشته باشید که به هنگام نرمی دل‌ها دعا را غنیمت شمارید که رقت قلب رحمت است پس دعا را فراموش نکنید و در دعاهایتان از خدا برای من طلب آمرزش کنید.

بدانید ای انسان‌های خواب رفته که هنوز نمی‌دانید جبهه یعنی چه، اینجا فریاد تمامی مستضعفان است. اینجا انقلاب پاک یاران حسین است، اینجا قلب‌ها به هم نزدیک و هدف‌ها یکی است و آن هم فقط برای رضای خدا جنگیدن است. اینجا محل به یاد آوردن گناهان و در پی آن خود را شناختن و به سوی حق و پاک کردن قلب از زنگار گناه شتافتن است.

اینجا آخرین پایگاه مرحله تکامل مردان خدا جایگاه شهادت است پس ای انسان‌های بیدار بیایید و بشتابید به سوی جبهه‌ها و با ایمان راسخ و با عزمی استوار و قلبی مملو از عشق و ایثار و با نعره و فریاد خشمگین‌تان آنچنان بر دشمن کفر پیشه صدامی یورش ببرید که مجال حتی یک ذره جنبیدن و از خود تحرک نشان دادن را به آنها ندهید.

همیشه این حدیث از پیامبر اکرم (ص) در گوشتان زنگ بزند که پرهیزکار باش تا عابد در بین مردم باشی. قانع باش تا شاکرترین مردم باشی آنچه را را برای خود می‌خواهی برای مردم بخواه تا مومن باشی. با همسایه خوشرفتاری کن تا مسلمان باشی همنشین نیکوکاران باش تا مومن باشی واجبات دینی را عمل کن تا عابد باشی به قسمت الهی راضی باش تا زاهد و پارسا باشی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار