به همت نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛

بهره‌برداری از پروژه ۲۴۵۶ واحدی مسکن مناطق محروم کشور

۲ هزار و ۴۵۶ واحد مسکونی که از سوی نیروی زمینی سپاه و کمیته امداد در مناطق محروم جنوب شرق و شمال غرب کشور ساخته شده است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ - 11May 2022

نیروی زمینی سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از سپاه‌نیوز، با پایان یافتن مراحل ساخت و تجهیز ۲ هزار و ۴۵۶ واحد مسکونی در مناطق محروم جنوب شرق و شمال غرب کشور توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهره برداری از این واحد‌ها آغاز شد.

هزارو ۵۰۶ واحد از مجموع این واحد‌ها در محدوده قرارگاه قدس سپاه در استان سیستان و بلوچستان و ۹۵۰ واحد در شمال غرب کشور و در محدوده مأموریتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه ساخته شده است.

به دنبال تکمیل و پایان یافتن عملیات اجرایی این پروژه بزرگ مسکونی و آماده‌سازی کامل واحدها، طی آیین‌های جداگانه‌ای در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و کردستان، این واحد‌ها به مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد حضرت امام (ره) تحویل داده شد.

این پروژه یکی از صد‌ها پروژه‌ی بزرگ مردم‌یاری قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در قالب طرح‌های نهادینه شده سازندگی و محرومیت‌زدایی همه مراحل اجرایی آن به پایان رسید و به اقشار محروم تحویل شد.

علاوه بر مشارکت فراگیر و اقدامات ثابت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امدادرسانی حوادث و بحران‌های طبیعی، هر ساله صد‌ها برنامه مدون مردم‌یاری، سازندگی و محرومیت‌زدایی در دستور کار این نیرو قرار دارد که امسال نیز این برنامه‌ها با توانمندی و جدیت بیشتری در حال انجام است که گزارش‌های مربوط به این اقدامات جهت اطلاع عموم مردم در زمان مناسب منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها