فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی»

سردار «مسلمی» از فعالیت ۲۲ بسیجی و ۳ هزار گروه جهادی مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی» خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ - 11May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در مناطق آسیب، کم برخوردار و محروم استان مازندران نیز در حال اجراست.

این رزمایش که با نقش آفرینی و همت خالصانه و مومنانه گروه‌های جهادی و سازمان‌های اقشاری بسیج در حوزه‌های مختلف و متنوعی به صورت تخصصی در حال برگزاری است تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت که از مهمترین اهداف آن ایجاد جریان سازی‌ها و الگو‌های عملی و گفتمانی برای تسهیل و تسریع در تحقق پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات مردم است.

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی»

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در بازدید از اردو‌های جهادی شهرستان قریدونکنار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی از ۱۷ اردیبهشت در سراسر کشور و در استان در حال برگزاری است، گفت: این رزمایش تا ۲۶ اردیبهشت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، درمانی، پزشکی و عمرانی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این رزمایش ۲۲ قشر از جمله بسیج جامعه پزشکی، بسیج عمران، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه زنان، پایگاه‌های محلات، بسیج ورزشکاران، بسیج حقوق‌دانان حضور دارند.

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی»

سردار مسلمی با بیان اینکه حدود سه هزار گروه جهادی خدمت رسان و جهادی در سطح شهرستان‌ها فعالیت دارند، ادامه داد: امروز در سطح شهرستان فریدونکنار گروه پزشکی منسجم و تخصصی با همه امکانات برای ویزیت رایگان حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: یکی از گروه‌های جهادی که امروز حضور دارند تزریق واکسن تا آزمایشات مختلف ارائه خدمات تخصصی را به مردم عرضه می‌کنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت بی‌منت به مردم یکی از اهداف رزمایش است، بیان داشت: همچنین کسب تجربه مدیریتی توسط جوانان بسیج و مطالبه گری از مسئولین از دیگر اهداف است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز اصل اساسی در این رزمایش‌ گسترش امیدآفرینی است، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است و با اینگونه برنامه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و انقلابی روحیه امید را به جامعه تزریق کنیم و خدمت شایسته به مردم ارائه دهیم.

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار