نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ملتی که می‌خواهد زیر بار استعمار نرود باید به سلاح علم مجهز شود

آیت الله حیدری گفت: طاغوتیان غربی برای به زیرسلطه بردن مردم از ابزارهای علمی برای قدرت آفرینی استفاده کردند به همین دلیل ملتی نیز که می‌خواهد زیر این استعمار نرود باید به سلاح علم مجهز شود.
کد خبر: ۵۲۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 11May 2022

ملتی که می‌خواهد زیر بار استعمار نرود باید به سلاح علم مجهز شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در آیین تکریم و معارفه رییس قدیم و جدید پارک علم و فناوری خوزستان در سرسرای اجتماعات استاد مطهری دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به نقش برجسته رهبر معظم انقلاب در ارتقای چشمگیر جایگاه علمی کشور اظهار داشت: با پیگیری ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دو دهه گذشته، ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی گام های بزرگی برداشته است.

وی ورود به حوزه‌های مختلف قدرت آفرین را نیازمند توان علمی دانست و افزود: طاغوتیان غربی برای به زیرسلطه بردن مردم از ابزارهای علمی برای قدرت آفرینی استفاده کردند به همین دلیل ملتی نیز که می‌خواهد زیر این استعمار نرود باید به سلاح علم مجهز شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آموزه های قرآنی، مسلمانان را به قدرتمند شدن با ابزارهای علمی تشویق می‌کند که تحقق چنین ابزارهای علمی، امکان ورود به عرصه‌های علمی به روز را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر هدایت انسان‌ها به سمت توحید و خداپرستی، توجه به ارتقای ظرفیت‌های علمی مورد تاکید آموزه های اسلامی است گفت: حمایت جدی از نخبگان، دانشمندان و نیروهای متعهد دانشگاهی باید به اولویت مسوولان کشور و استان تبدیل شود.

آیت الله حیدری متذکر شد: کارهای ماندگار و بزرگی به واسطه ارتقای جایگاه علمی کشور در این سال‌ها به ثبت رسیده است ولی با این وجود بستر لازم برای شکوفایی ظرفیت‌های علمی خوزستان به خوبی مهیا نشده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حمایت جدی از شرکت‌های دانش بنیان و رفع موانع این شرکت‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها، رفع موانع و حمایت جدی از نخبگان علمی در خوزستان به طور قطع موجی از تحول در استان و کشور به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار