استاندار آذربایجان غربی:

تکمیل زیرساخت‌های راهیان نور شمال‌غرب نیازمند اعتبارات ملی است

«معتمدیان» با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های راهیان نور شمال‌غرب گفت: این امر مستلزم تخصیص اعتبارات ملی است.
کد خبر: ۵۲۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ - 11May 2022

تکمیل زیرساخت های راهیان نور آذربایجان غربی نیازمند اعتبارات ملی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز در جلسه «ستاد قرارگاه راهیان نور شمال‌غرب آذربایجان غربی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را راهگشا و فصل الخطاب برای همگان عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما باید با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این کار ارزشمند و ماندگار فرهنگی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی با تقدیر از زحمات ستاد راهیان نور استان آذربایجان غربی در برگزاری اردوی راهیان نور جنوب کشور گفت: بعد از یک وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا خوشبختانه امسال شاهد از سر گیری این سفر معنوی بودیم که با هم افزایی و حمایت دستگاه های مختلف اجرایی در استان به نحو مطلوب برگزار شد.

معتمدیان، آذربایجان غربی را یکی از استان های پیشرو در تامین امنیت و صیانت از مرزهای کشور عنوان کرد و افزود: در این راستا  شهدا و جانبازان بسیاری با رشادت ها و ایثارگری‌های شبانه روزی جان خود را نثار این امنیت پایدار کرده‌اند که باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: همان طوری که این استان در بسیاری از شاخص‌ها و موضوعات دارای ظرفیت‌‌ها و بسترهای خوبی است، در موضوع راهیان نور نیز استان آذربایجان غربی دارای موقعیتی است که برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیاز به توجه و عزم ملی دارد.

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های راهیان نور در این استان تاکید کرد و متذکر شد: بخصوص در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و یادمان‌ها فقط مشارکت نهادهای ملی در این راستا کارگشا خواهد بود و لازم و ضروری است برای این استان که به عنوان پیشانی عرصه امنیت از چهل سال گذشته است توجهات ویژه ملی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار