مدرس حوزه و دانشگاه:

انقلاب اسلامی متعلق به پابرهنگان است

حجت‌الاسلام «نظری» گفت: جهادگران سازندگی از اسلامی دفاع کردند که اسلام پابرهنگان بود نه اسلام غریبه‌ها و یادگاران جهاد سازندگی باید این آموزه را به مسئولان فعلی نیز یاد دهند که انقلاب اسلامی متعلق به پابرهنگان است.
کد خبر: ۵۲۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ - 11May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «مجتبی نظری» مدرس حوزه و دانشگاه امروز (چهارشنبه) در یادواره سرداران و شهدای تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهدا نمرده و بلکه زنده‌اند و بی‌ادعا نام خود را ثبت کردند، اظهار داشت: شهدا دل‌های خود را با امام پیوند زده و منیت‌ها را کنار گذاشته بودند؛ چرا که منیت‌ انسان را خانه خراب می‌کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) جهادگران سازندگی را با عناوینی چون «سنگرسازان بی‌سنگر» و «فرزندان  عزیز جهادی‌ام»، خطاب کرده‌اند که غیرممکن را ممکن ساختند.

نظری ادامه داد: جهادگران سازندگی از اسلامی دفاع کردند که اسلام پابرهنگان بود نه اسلام غریبه‌ها و شما یادگاران جهاد سازندگی باید این آموزه را به مسئولان فعلی نیز یاد دهید که انقلاب اسلامی متعلق به پابرهنگان است.

مدرس حوزه و دانشگاه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی را نمونه‌ی کامل شیوه‌ی نوین مدیریتی یاد کرده‌اند و مدیر جهادی کسی نیست که بعد از اتمام ساعت اداری، محل کارش را ترک کرده و به فکر حل مشکلات مردم نباشد و باید مثل شهیدان شبانه روز کار کرده و بند پوتین خود را باز نکند.

نظری با اشاره قسمت‌هایی از وصیت‌نامه‌ شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی خطاب به همه‌ی ما گفته است که فرزندان خود را با نام و تصاویر شهدا آشنا کنیم و به خانواده‌ی شهدا به چشم ادب نگاه کنیم.

مدرس حوزه و دانشگاه خطاب به جانبازان و پیشکسوتان عرصه‌ی جهاد و شهادت نیز گفت: تا زنده هستید باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها