معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت گام‌های عملیاتی برای تحقق جهاد تبیین در استان بوشهر

«قادری» گفت: گام‌های عملیاتی برای تحقق جهاد تبیین در استان بوشهر تدوین شود.
کد خبر: ۵۲۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ - 11May 2022

ضرورت گام‌های عملیاتی برای تحقق جهاد تبیین در استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد قادری» معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز در نشست مطبوعاتی قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر بر ضرورت تدوین گام‌های عملیاتی برای تحقق جهاد تبیین در استان بوشهر تاکید کرد و  اظهار داشت: هر برنامه عملیاتی از قالب و محتوا است که کمک می‌کند رویاها و تصوراتمان به واقعیت تبدیل شود.

وی گفت: هر برنامه عملیاتی روشی است که به شما اطمینان می بخشد تا چشم انداز کارتان را به‌طور دقیق و روشن مشخص کنید، همچنین روشی را توضیح می‌دهد که تیم شما بکار می‌گیرد تا استراتژی را به تحقق اهداف منتهی کنید.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: یک برنامه عملیاتی شامل مجموعه‌ای از گام‌های عملیاتی انگیزه سازی و هویت دهی و اقدام سازی در قالب و تولید محتوی است که انجام می‌گیرد تا به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنید.

قادری تصریح کرد: انگیزه، هر حالتی در فرد است که او را به انجام دادن فعالیت معینی تحریک و متوجه می‌کند و میزان فعالیت او را معین و محدود می‌کند یا به تعبیر دیگر، انگیزه، نیروهای کشاننده هستند که فرد را به انتخاب، انجام دادن یک عمل، یا ترجیح یک فعالیت بر فعالیت دیگر وادار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار