رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر:

شناخت راهبردی دشمن در جهاد تبیین بسیار مهم است

«احمدی زاده» گفت: شناخت راهبردی دشمن در جهاد تبیین بسیار مهم است و دشمن سه راهبرد «انکار دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحریف واقعیت‌ها و جعل واقعیت و حقیقت» در مقابل دستاوردهای انقلاب را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۵۲۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ - 11May 2022

شناخت راهبردی دشمن در جهاد تبیین بسیار مهم استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «علی احمدی زاده» رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر، امروز در نشست مطبوعاتی قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای قرار گاه جهاد تبیین در استان دارای ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف هستند.

وی گفت: اولین کاری که در زمینه جهاد تبیین در استان بوشهر انجام شد، تشکیل قرار گاه جهاد تبیین و تقسیم کار و سازماندهی به دستور آیت الله صفایی بوشهر نماینده ولی فقیه با حضور سازمان تبلیغات و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای استان بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: در طول ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی با جهادهای مختلف از جمله جهاد دفاعی، جهاد سازندگی، جهاد علمی، جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیری حاصل شده است.

دبیر کمیته توزیع و انتشار قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر تصریح کرد: امروز زمانِ توزیع و انتشار و انتقال دستاوردهای انقلابی فرا رسیده است و لازمه تحقق جهاد تبیین روحیه و مدیریت جهادی و انقلابی است.

احمدی زاده افزود: شناخت راهبردی دشمن در جهاد تبیین بسیار مهم است و دشمن سه راهبرد در مقابل دستاوردهای انقلاب را در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت: اولین راهبرد انکار دستاوردهای انقلاب اسلامی برای انحراف اذهان و افکار است که اکنون در رسانه‌های دشمن به آن پرداخته می‌شود و باید پاسخ داده شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: راهبرد دوم دشمن تحریف و وارونه نمایی واقعیت‌ها است.

وی تاکید کرد: راهبرد سوم جعل واقعیت و حقیقت است که دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی دنبال می‌کند بدین معنا که بخشی از دستاوردها و واقعیت‌های انقلاب را منعکس می‌کنند اما همه واقعیت را آشکارسازی نمی‌کنند.

احمدی زاده افزود: کمیته انتشار قرار گاه جهاد تبیین مبتنی بر سه راهبرد دشمن، جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار داده است و تبیین مبانی انقلاب را برای نسل جوان پیگیری می‌کند تا ریشه شبهاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند، برطرف گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها