نماینده ولی فقیه در مازندران:

جراحی اقتصادی دولت باید مدیریت شود

«محمدی لائینی» گفت: جراحی اقتصادی دولت سیزدهم باید مدیریت شود و بهانه دست معاندین انقلاب نیفتد.
کد خبر: ۵۲۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ - 11May 2022

جراحی اقتصادی دولت باید مدیریت شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران که در مجتمع اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، با اشاره به فصل نام نویسی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: تبلیغ و تشویق خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در حوزه‌ها مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به یادواره شهدای روحانی در قم اشاره و بیان کرد: علاوه بر تبلیغ این مهم در خطبه‌های نمازجمعه با خانواده‌های معظم شهدای روحانی نیز دیدار و دلجویی داشته باشید.

وی به شورای قرآنی استان و عدم اقبال به این شورا اشاره کرد و گفت: کارگروه قرآن با دبیری سعید قربانی تشکیل شده و خوشبختانه نیز فعالیت‌های خوبی با تشکیل این کارگروه در دست اجراست.

محمدی لائینی با بیان اینکه دولت دست به یک اقدام بزرگ، لازم، ضروری و تنش‌زا زده است، افزود: جراحی اقتصادی دولت سیزدهم باید مدیریت شود و بهانه دست معاندین انقلاب نیفتد.

وی بیان داشت: معاندین انقلاب اسلامی تلاش دارند با استفاده از این تنش‌های اقتصادی زمینه ناامیدی و شورش را بین ملت شریف ایران اسلامی ایجاد کنند که باید در خطبه‌های نمازجمعه راه‌های مقابله با این توطئه دشمن و دعوت مردم به آرامش مورد تاکید باشد.

امام جمعه ساری اظهار کرد: رئیس جمهور با حرکت جهادی و ایجاد تحولی اساسی و بنیادی با حذف ارز ۴۲۰۰ برای جراحی اقتصاد بیمارگونه کشور حرکتی را آغاز کرده که ما همه موظفیم و ملزم به حمایت از این طرح هستیم.

وی خاطرنشان شد: مردم شریف استان مازندران را در این مسیر دعوت به همراهی و همکاری می‌کنیم تا بصیرت و حفظ آرامش خود را برای گذر از این طرح تحولی دولت سیزدهم به رخ همگان بکشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها