فرمانده ناحیه مقاومت ویژه سپاه زاهدان:

شهید «بخته‌ای» مشکلات مردم را همچون مشکلات خود می‌دید

سرهنگ «نخعی» گفت: شهید «بخته‌ای» مشکلات مردم را همچون مشکلات خود می‌دید در راستای احصاء و بررسی و حل آن‌ها تلاش‌های بسیاری می‌کرد تا گره از کار مردم را باز کند.
کد خبر: ۵۲۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ - 12May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا نخعی» فرمانده ناحیه مقاومت ویژه سپاه زاهدان به همراه اعضای اتاق اصناف شهرستان و استان، به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته سلامت و با هدف تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از روش شهدا، با خانواده شهید مدافع سلامت سردار «علیرضا بخته‌ای» دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت ویژه سپاه زاهدان در این دیدار، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهید مدافع سلامت سردار «علیرضا بخته‌ای»، اظهار داشت: شهید بخته‌ای فردی با اخلاص بود که با داشتن روحیه جهادی، دلسوز و پر انرژی در انجام ماموریت و خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان بود.

وی با اشاره به این مطلب که شهید بخته‌ای مشکلات مردم را همچون مشکلات خود می‌دید در راستای احصاء و بررسی و حل آن‌ها تلاش‌های بسیاری می‌کرد تا گره از کار مردم را باز کند، این شهید والامقام را فردی دوست‌داشتنی عنوان کرد و ادامه داد: شهید بخته‌ای وقت خود را وقف در جهت رسیدگی و گره‌گشایی از کار مردم گذراند و شایسته شهادت بود.

سرهنگ نخعی با تاکید بر این‌که شهدا دارای صفات و ویژگی‌های خاص و مشترکی بودند، گفت: شهید انتخاب شده بوده و مقام شفاعت دارد که در درجه اول شفاعت شهدا شامل حال خانواده‌اش می‌شود.

شهید مدافع سلامت سردار «علیرضا بخته‌ای» سال ۱۳۹۹در حین انجام ماموریت خدمت‌رسانی به نیازمندان، بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا به شهادت رسید.

شهید «بخته‌ای» مشکلات مردم را همچون مشکلات خود می‌دید

شهید «بخته‌ای» مشکلات مردم را همچون مشکلات خود می‌دید

شهید «بخته‌ای» مشکلات مردم را همچون مشکلات خود می‌دید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها