رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

جهاد «خدمت‌رسانی» یکی از جبهه‌های کنونی انقلاب اسلامی است

سردار «زهرایی»، جهاد خدمت‌رسانی را یکی از جبهه‌های کنونی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این جبهه مشابه جبهه مقاومت تبدیل به یک جبهه جهانی و تحت عنوان فناوری، تبدیل به مدل رفتاری خاص انقلاب اسلامی شده است و قابل صدور می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ - 12May 2022

جهاد «خدمت‌رسانی» یکی از جبهه‌های کنونی انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز (پنج‌شنبه) در رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همزمان با آغاز زرمایش بزرگ جهادگران فاطمی، بالغ بر ۱۴ هزار گروه جهادی و ۱۵۳ هزار جهادگر در سطح کشور در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر گسترش کمی و کیفی گروه‌های جهادی، بیان داشت: در همین راستا جمعیت گروه‌های جهادی، از ۱۱ هزار به ۴۲ هزار رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه امروز شاهد صف‌آرایی جبهه حق در مقابل استکبار هستیم، اضافه کرد: دشمنان از روش‌هایی نظیر خیانت‌ها، نفاق‌ها و تهاجمات فرهنگی و... مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند،؛ اما همه می‌دانیم کید دشمن به انتهای خود رسیده و خداوند هم در سوره مبارکه «آل ‌عمران» آیه ۵۴ فرموده: «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» و این وعده را داده است.

سردار زهرایی، انقلاب اسلامی را برخاسته از نهضت حسینی و تمام قیام‌های طول تاریخ دانست و مطرح کرد: انقلاب اسلامی توانست نهضت خود را در یک جغرافیای با مرز مشخص حتی در بلاد کفر حاکم کند و باید قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به روی کارآمدن دولت سیزدهم و نقش آن در دولت‌سازی اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون در موقعیت زمانی خاص و شکل‌گیری لشگر‌های متعدد هستیم و تشکیل دولت اسلامی نیز با فعالیت دولت سیزدهم می تواند اتفاق بیفند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس و جان بر کفان مدافعان سلامت و مدافعان حرم، جهاد اکبر که همان عبور از سیم‌خاردار و نفس اماره و جهاد اصغر که رویارویی نظامی با دشمن است را ثابت کردند.

سردار زهرایی، جهاد خدمت‌رسانی را یکی از جبهه‌های کنونی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این جبهه مشابه جبهه مقاومت تبدیل به یک جبهه جهانی و تحت عنوان فناوری، تبدیل به مدل رفتاری خاص انقلاب اسلامی شده است و قابل صدور می‌شود.

وی خطاب به جهادگران گروه‌های جهادی، متذکر شد: از لحاظ متعدد با فشار‌های حداکثری دشمن مواجهیم؛ لذا بیرق جبهه خدمت‌رسانی (خدمت به محرومین) در دستان شما جهادگران است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، جهادگران را مصداق بارز «وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولَٰئِکَ الْمُقَرَّبُونَ» دانست و مطرح کرد: جهادگران با تمام قوا، با وجود بروکراسی‌های اداری و کارشکنی‌ها، به بهترین نحو مشغول خدمت‌رسانی هستند و به نوعی اصحاب یمین محسوب می‌شوند.

سردار زهرایی ادامه داد: جهادگران ۲۰ سال است که در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، آموزشی، درمانی و... هم مشغول هجرت، هم جهاد و هم استقامت هستند و از فعالیت در این عرصه خسته نمی‌شوند و نتیجه کار را فقط از خدا می‌خواهند.

وی با تأکید بر اینکه این نگاه ارزشی انقلابی و اسلامی جهادگران است و باید این فرصت را غنیمت بشمارند، خاطرنشان کرد: جهادگران از مسیری که در آن قرار گرفته‌اند خسته نمی‌شوند و تمام سختی‌ها و مشکلات را با جان دل تحمل می‌کنند و تنها هدف آنان، خدمت به مردم است و از حضور در این جبهه لذت می‌برند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار