دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با خانواده شهید «محمود کمالی»

«رضایی» به‌همراه نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با خانواده دانش‌آموز شهید «محمود کمالی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۲۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 12May 2022

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده دانش آموز شهید «محمود کمالی»

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به‌همراه «محمدمهدی زاهدی» نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در سفر به شهرستان «راور» با خانواده دانش‌آموز شهید «محمود کمالی» دیدار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان هدف از این دیدار را تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر، ایثار و ازخودگذشتگی آنان دانست و اظهار داشت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهدا حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود، به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان و نوجوان جامعه است و می‌بایست در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها بهره گیریم.

رضایی با بیان اینکه حضور در جمع خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است، از اجرای طرح «پنجشنبه‌های آسمانی» با هدف دیدار مسئولان آموزش و پرورش با خانواده شهدا در پنجشنبه‌های هر هفته خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار، از مادر شهید والامقام «محمود کمالی» به منظور سال‌ها بردباری و صبوری، با اهداء لوح تقدیر و تشکر کرد.

«محمود کمالی» بیست و سوم بهمن سال ۱۳۴۶ در روستای «خیرآباد» از از توابع شهرستان «راور» چشم به جهان گشود. وی تا دوم راهنمایی درس خواند و به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت تا این‌که سرانجام در دوم آبان سال ۱۳۶۲، در «پنجوین» براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها