فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا:

انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها بود

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه مقتدای رزمندگان انقلاب امام علی (ع) و سالار شهیدان تاریخ امام حسین (ع) بود؛ گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها است؛ انقلاب اسلامی سردارانی، چون شهید صیاد شیرازی، حاج حسین خرازی و احمد کاظمی را پرورش داده است.
کد خبر: ۵۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ - 12May 2022

انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر مصطفی ایزدی، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا صبح امروز در مراسم سالروز حماسه و ایثار رزمندگان اصفهانی در جبهه‌های کردستان اظهار داشت: افتخار دارم که در محضر باصفای رزمندگان سلحشور و شجاع استان اصفهان در منطقه کردستان دوران دفاع مقدس بودم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و رزمندگان جان نثار انقلاب اسلامی، کاملا با دیگر رزمندگان متفاوت هستند آن‌ها مقتدایشان امام علی(ع) و سالار شهیدان تاریخ امام حسین (ع) بود.

ایزدی عنوان کرد: یاد دارم شب‌های شهید مصطفی طیاره را در جای کوچکی که در سپاه داشت، با خدا زمزمه می‌کرد و شیر صحنه‌های نبرد بود، اخلاص سردار گمنام حاج حسین روح‌الامین را هنوز به یاد دارم، کسی که در عملیات‌ها پیشتاز بود و در عملیاتی که خودش هم از قبل گفته بود شهید شد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها است، افزود: انقلاب اسلامی سردارانی چون شهید صیاد شیرازی، حاج حسین خرازی و احمد کاظمی را داشته است، در صحنه‌های سخت جبهه این سردار یک دست به بسیجی که لحظات آخر حیات دنیوی را سپری می‌کرد گفت که شفیع من باش و این، حرکت انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: از صدر انقلاب تا تقدیم شهید حججی‌ها و سردار سلیمانی‌ها، برای حفظ ارزش‌ها فداکاری شده است و در این بین کردستان مظهر جهاد اکبر و دانشگاه انقلاب اسلامی بود.

ایزدی با یادآوری رشادت‌های رزمندگان در مناطق عملیاتی غرب گفت: در کردستان برخلاف خط مشی سایر رژیم‌های قدرت‌طلب مثل رژیم صدام، عمل نکردیم و حاضر شدند نیروها و رزمندگان شهید شوند، اما به مردم عزیز کردستان آسیبی وارد نشود؛ در حالی که می‌توانستند شهید نداشته باشند و پیروز شوند، اما این پیروزی که با آسیب به مردم همراه باشد را نخواستیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا تصریح کرد: در سرزمین مجاهدت‌های خاموش به تعبیر مقام معظم رهبری، صحنه‌های زیبایی به تصویر کشیده شده است و یکی از این صحنه‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: در عملیات‌های آزادسازی سنندج در مسیرهای عملیاتی، نیروهای اصفهانی بسیاری ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند و در محور پادگان لشکر ۲۸ کردستان به سمت استانداری حماسه‌ها آفریدند؛ آزادسازی سنندج تنها یک عملیات نبود، بلکه نشان نشان داد که در مسیر انقلاب اسلامی هیچ چیز نمی‌تواند اثرگذار باشد؛ پیام امام که صادر شد ضدانقلاب از مرزهای ما فرار کرد و این قدرت الهی را به ما نشان داد.

ایزدی با گرامی‌داشت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به خصوص شهید حجازی گفت: این‌ها انسان‌هایی بودند که در مکتب امام حسین(ع) رشد پیدا کرده بودند؛ همین شهدا در سنندج ۲۲ روز جنگ و مقاومت برپا کردند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بزرگداشت حماسه و ایثار پیش‌مرگان مسلمان کرد هم عنوان کرد: در دفاع مقدس هم این اخلاص رزمندگان مشهود بود؛ در عملیات آزادسازی شهر مهران مانده بودیم که امام فرمان دادند مهران باید آزاد شود.

وی ادامه داد: برای آزادسازی مهران ۷۲ گردان نیاز داشتیم که از بقیه جاها نیرو آوردیم و ۳۳ گردان شد، اما با همین نیروهای کم به اذن خدا عملیات پیروز شد و نه تنها مهران آزاد شد، بلکه مناطقی که در طرح نبود هم آزاد شد و ۲ برابر اهداف را گرفتیم، این برکت انقلاب اسلامی است.

ایزدی بیان داشت: اثرات خون شهدای اصفهان را احساس می‌کنیم، افتخار جمهوری اسلامی این است که در این انقلاب شهید چمران‌ها و شهید باکری‌ها تقدیم کردیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه ما با جنگ بزرگی مواجه هستیم، افزود: زمانی در کردستان و روزی هم در خود تهران با منافقین جنگیدیم؛ در سنندج که پیروز شدیم متوجه شدند نمی‌توانند بر ما مسلط شوند و در حال حاضر هم شرایطی را در منطقه به وجود آمده که دشمنان را به انفعال و محدودیت کشانده است.

وی خاطرنشان کرد: سخت‌ترین تحریم‌ها را اعمال می‌کنند، اما انقلاب پویا جلو می‌رود؛ ما باید تداوم‌بخش راه شهدا باشیم؛ در تهاجم ترکیبی این ملت ایران است که پیروز است، همانطور که شهدایمان عمل کردند، ماهم باید عمل کنیم با حضور در صحنه، از منتظران باشیم.

ایزدی در پایان اظهار داشت: یک روحانی در نیجریه به نام شیخ زکزاکی، ۱۳ میلیون نفر را هدایت کرده است؛ امثال شهید سلیمانی‌ها و زکزاکی‌ها یک نفر بودند، اما اثر بسیار داشتند؛ هر کسی در هر جایگاهی است، باید بداند که آینده درخشانی را خواهیم داشت، به شرط آن که از منتظران باشیم و در صحنه‌های مختلف ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار