مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام «نصیرالاسلامی» از آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 12May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران، از آغاز ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به‌صورت منطقه‌ای (شهرستانی)، استانی، کشوری و سپس بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۱ خرداد امسال ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل تا مرحله بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم برای آقایان و خانم‌ها تا مرحله کشوری و حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، حفظ ۵ جزء قرآن کریم برای هردو گروه تا مرحله استانی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رشته اذان نیز مانند دوره‌های قبلی ویژه آقایان بوده که در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشته‌های مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن کریم و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی بیان کرد: علاقه‌مندان و فعالان قرآنی بالای ۱۸ سال استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند با ورود به سایت www.quraniran.ir در رشته‌های مورد نظر ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها