فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سال گذشته ۳ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان هدیه ازدواج به حساب کارکنان و سرپرستان خانوار واریز شد

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه اجرای طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای» موجب رضایت و آرامش خاطر کارکنان شده است گفت: در سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۸۵ میلیون تومان هدیه ازدواج به حساب ۲۸۰ نفر از کارکنان و سرپرستان خانوار واریز شد.
کد خبر: ۵۲۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ - 12May 2022

سال گذشته ۳ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان هدیه ازدواج به حساب کارکنان و سرپرستان خانوار واریز شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌بدیل امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش در حوزه اجرایی شدن طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز نیروی زمینی ارتش» و با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت معیشت کارکنانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند، اظهار داشت: طرح «لبیک ۲۱ یا امام خامنه‌ای عزیز» از ابتدای سال ۱۳۹۶ در سطح تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش آغاز شده که تا به امروز مبلغی در حدود ۷۵ میلیارد تومان در این زمینه صرف بهبود وضعیت معیشتی و افزایش روحیه این کارکنان شده است.

وی افزود: تا قبل از شهریور ماه ۱۳۹۹ و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به منظور ترویج استفاده از کالا‌های تولید داخل در قالب طرح پیوند‌های آسمانی، سه قلم کالای ایرانی به کارکنان تازه ازدواج کرده تعلق می‌گرفت و بعد از آن، بنا به درخواست کارکنان، به ۱۰ میلیون تومان پول نقد تغییر پیدا کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: این طرح در ابعاد مختلفی به ویژه در ارتقا روحیه کارکنان و نیز آمادگی رزمی آن‌ها مستقیما تاثیرگذار بوده است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه بیش از نیمی از طرح‌های ۳۰ گانه «لبیک یا امام خامنه‌ای» مربوط به ارتقا معیشت کارکنان است، عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها، طرح لبیک ۲۱ بوده که به منظور ازدواج آسان و کمک به آن در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبر (مدظله العالی) برای جوانان، کارکنان نیروی زمینی و فرزندان کارکنان شاغل نیروی زمینی ارتش است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به صورت ویژه به یگان‌های مرزی و کم‌برخوردار پرداخته شده است ادامه داد: در سال جاری این رقم برای ۸ یگان مرزی و کم‌برخوردار ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد و برای بقیه یگان‌های نیروی زمینی ارتش نیز ۵۰ درصد افزایش یافت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که این طرح‌ها، موجب رضایت و آرامش خاطر در کارکنان یگان‌های نیروی زمینی ارتش شده، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰، مبلغ ۳ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان هدیه ازدواج به حساب ۲۸۰ نفر از کارکنان و سرپرستان خانوار واریز شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها