فرماندار دزفول خبر داد:

به مناسبت چهارم خرداد، نمایشگاه بزرگ توانمندی های دزفول برپا می‌شود

فرماندار دزفول ضمن اعلام آمادگی برای اجرای برنامه های ویژه چهارم خرداد در سطحی گسترده، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده برای چهارم خرداد، نمایشگاه بزرگ توانمندی های دزفول برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ - 12May 2022

به مناسبت چهارم خرداد، نمایشگاه بزرگ توانمندی های دزفول برپا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «علی فرهمندپور» فرماندار دزفول امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این شهر ضمن اعلام آمادگی برای اجرای برنامه های ویژه چهارم خرداد در سطحی گسترده، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده برای چهارم خرداد، نمایشگاه بزرگ توانمندی های دزفول برپا می‌شود.

وی افزود: سال گذشته به مناسبت چهارم خرداد توانمندی های دزفول معرفی و پیشکسوتان دفاع مقدس، نخبگان، تولیدکنندگان و سربازان عرصه اقتصادی دعوت شدند؛ امسال نیز طبق طراحی انجام شده قرار است در نمایشگاهی در حسینیه ثارالله توانمندی‌های دزفول به نمایش دربیایند.

فرهمندپور گفت: طبق طراحی صورت گرفته، دزفول در دفاع مقدس در مسیر سمت راست حسینیه و دزفول امروز در سمت چپ در قالبی افزون بر ۲۲ غرفه شامل شرکت های تولید کننده، دانش بنیان، نخبگان و فرهیختگان به نمایش درمی آیند.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه تمام نهادهای نظامی و تیم تکاور نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، یادآور شد: نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان نیز برپا می‌شود و برنامه‌های متنوع ورزشی، تئاتر خیابانی و سرود متناسب با شهدا نیز برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها