به مناسبت هفته بسیج سازندگی؛

افتتاح چندین طرح‌ بسیج سازندگی نهاوند توسط فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)

با حضور سردار «مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) به مناسبت هفته بسیج سازندگی، چندین طرح سازندگی سپاه با هدف ایجاد اشتغال و ساخت خانه ویژه محرومان در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۲۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ - 12May 2022

افتتاح چندین طرح‌ بسیج سازندگی نهاوند توسط فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار « مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) به همراه سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه شهرستان نهاوند، به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور در شهرستان نهاوند از چندین طرح بسیج سازندگی بازدید و افتتاح کرد.

بازدید از مرکز کارآفرینی، آموزش و اشتغال زایی روستای «بیان» نهاوند از جمله بازدید های فرمانده سپاه همدان بود، در این مرکز انواع آموزش‌های خیاطی، قالی‌بافی، کامپیوتر، پرورش طیور و مشاغل خانگی به زنان روستایی آموزش داده می شود.

بیش از ۳۰۰ نفر از زنان این روستا زیر مجموعه صندوق این مرکز هستند و با فرا‌گیری آموزش‌ها برای چند نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

همچنین در بازدید از این روستا یک واحد مسکونی محرومین که توسط گروه های جهادی نهاوند ساخته شده بود توسط سردار مجیدی افتتاح شد.

سردار مجیدی در ادامه سفر یک روزه به نهاوند با حاج عابدین زرینی از جانبازان ۷۰ درصد نهاوند دیدار کرد.

بازدید از پروژه ساخت قرارگاه خادمان شهدای نهاوند در بام این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام این مکان برنامه دیگر سردار مجیدی در نهاوند بود.

 بازدید از کارگاه قالی بافی بانوان منطقه گلشن نهاوند که برای چندین نفر از بانوان این منطقه اشتغالزایی شده بود دیگر بازدید فرمانده سپاه استان از نهاوند بود.

 همچنین با حضور سردار مجیدی هشت سری جهیزیه که توسط خیرین جهادی نهاوند تهیه شده بود به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد.

بازدید از مرکز درمان، صیانت و اشتغال کوثر نهاوند دیگر برنامه حضور سردار مجیدی در نهاوند بود که در این بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی که محل ترک اعتیاد، درمان و کارآموزی است، بازدید شد.

 دیدار با خانواده شهیده سلامت آمنه سلگی آخرین برنامه حضور سردار مجیدی در نهاوند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار