استاندار تهران؛

پدافند غیرعامل همیشه باید در جریان باشد و فقط برای روزهای حساس نیست

دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت استان های معین به مناسبت هفته ملی پدافند غیر عامل برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵ - 29October 2013

پدافند غیرعامل همیشه باید در جریان باشد و فقط  برای روزهای حساس نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت استان های معین به مناسبت هفته ملی پدافند غیر عامل با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، سردار جلالی فرمانده پدافند غیرعامل، قدمی مدیر سازمان مدیریت بحران کشور و مسئولین شهرداری استان تهران صبح امروز در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
 
سید حسین هاشمی استاندار تهران در این مراسمضمن گرامیداشت هفته ملی پدافند غیرعامل،اظهار داشت: پدافند غیرعامل همیشه باید در جریان باشد و فقط  برای روزهای حساس نیست و همیشه باید آمادگی خود را برای روزهای بحرانی حفظ کنیم.

هاشمی افزود: اما به شکل علمی از زمان جنگ جهانی دوم مقوله پدافند غیرعامل برای کشورها اهمیت پیدا کرد.

وی تصریح کرد: امروز شرایط  بسیار پیچیده ای است و شرایط پیشرفت های تکنولوژی اقتضا می کند که در مقوله پدافند به روز باشیم.

استاندار تهران ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای مطرح است و بر همین اساس دشمنان ما همواره کشور عزیزمان را مورد تهدید قرار داده اند.

هاشمی ادامه داد: آخرین تکنولوژی روز در حوزه پدافند غیرعامل باید در اختیار دستگاه های مرتبط قرار گیرد.

وی تاکید کرد: صدا و سیما در زمینه اطلاع رسانی به مردم در مورد پدافند غیرعامل ورود پیدا کند و با بالا بردن اطلاعات مردم، مردم هم در کنار مسئولین به مقوله پدافند غیر عامل خواهد پرداخت.

استاندار تهران اظهار داشت: در استان تهران کار به شکل دیگری است و بنده در بازدیدی که از تجهیزات مانور پدافند غیر عامل داشتم متوجه شدم که در مقوله پدافند غیر عامل نیاز به بازبینی در تأمین تجهیزات داریم.

هاشمی در پایان با تأکید بر اهمیت پدافند غیر عامل بیان داشت: پدافند غیرعامل باید یکی از دروس مقطع دبستان باشد و در این بین آموزش و پرورش نقش پررنگ تری از سایر دستگاه ها خواهد داشت.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار