جانشین فرمانده کل انتظامی:

«امنیت» در سایه ایثار و مجاهدت حاصل می‌شود

سردار «رضایی» گفت: پویایی، خلاقیت و اراده کارکنان جوانان نیروی انتظامی مثال‌زدنی است و می‌توانند با انرژی مضاعفی که سرشار از روحیه ایثار و جهاد است امنیت و آرامش را برای مردم جامعه به ارمغان آورند.
کد خبر: ۵۲۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷ - 12May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی طی سفر که به استان خراسان رضوی سفر کرده است به‌صورت سرزده در چند یگان انتظامی شهر مشهد حضور پیدا کرد و از نزدیک با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار رضایی در این بازدیدها خطاب به کارکنان یگان امداد اظهار داشت: خدمت در جوار ثامن الحجج (ع) افتخاری بس عظیم است و به یقین مساعدت و امداد ایشان در همه مأموریت‌ها شامل حال شما خواهد بود چراکه هدف شما تأمین امنیت و آرامش مردم و جامعه است و کسی که برای رضایت خلق الله گام بردارد مورد عنایت حق تعالی و ولی او خواهد بود.

وی افزود: آمادگی، تدین، شجاعت و روحیه معنوی به جهت خدمت در جوار امام مهربانی‌ها در شما موج می‌زند و ما شاکر این موضوع بوده و مفتخر هستیم که مشهد، منور به جلال و حضور امام هشتم شیعیان است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که مجموع انتظامی کشور قدردان زحمات یکایک جوانان مؤمن، متعهد، انقلابی، باانگیزه و در رأس همه این وژگی‌ها، ولایت مداری است، گفت: پویایی، خلاقیت و اراده شما جوانان مثال‌زدنی است و شما هستید که می‌توانید با انرژی مضاعف وجودتان که سرشار از روحیه ایثار و جهاد است امنیت و احساس امنیت را برای مردم جامعه به ارمغان آورید.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به استان خراسان رضوی به پایش هوایی مرزها در منطقه تایباد، دوغارون و صالح‌آباد پرداخت و از مناطق مشترک صفر مرزی با کشورهای ترکمنستان و افغانستان بازدید کرد.

وی هدف از این پایش و بازدید را سنجش آمادگی نیروهای مرزی عنوان کرد و افزود: بررسی مشکلات و ارائه تدابیر و راهکاری‌های لازم در جهت تقویت و ارتقاء توان عملیاتی مرزبانان و افزایش امنیت مرزها از دیگر اهداف مدنظر در این سفر است.

سردار رضایی با تأکید بر این که پایش‌های مرزی همواره در دستور کار مسئولان در فرماندهی کل انتظامی است، بیان داشت: تأمین امنیت مرزها از مهمترین مأموریت‌های انتظامی است که در این میان همواره سعی داشته‌ایم در تعامل با همکاران مرزی خود با کشورهای همسایه ضمن برقراری امنیت پایدار در مرزها، روابط حسنه و برادرانه خود را با آنان توسعه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار