نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

حل مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان یک ضرورت است

رضایی حل مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان را یک ضرورت دانست و گفت: تقاضا می‌شود با کار کارشناسی طراحی لازم برای حل مشکلات انجام شود. موثر است.
کد خبر: ۵۲۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ - 12May 2022

شان معلم، بسیار جایگاه بالا و مقدسی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» ظهر امروز در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با تاکید بر تقویت همه جانبه این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از جایگاه ممتاز و مهم برخوردار و لازم است تقویت شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه فرهنگیان همیشه منشاء خیر و اثر بوده خروجی‌های آن نیز آن نیز برای توسعه جامعه مهم بوده و توسعه فعالیت این مرکز آموزش عالی مهم است.

وی با بیان اینکه حداکثر بیش از 20 درصد نیاز آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان تامین می‌کند افزود: تجربه نشان می‌دهد آن کسی که از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شود بیشتر اثرگذار است و برای این سیستم بهتر کارایی دارد.

رضایی حل مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: تقاضا می‌شود با کار کارشناسی طراحی لازم برای حل مشکلات انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی باتاکید بر طراحی برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان استان نیازمند توسعه همه جانبه است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شان معلم، بسیار جایگاه بالا و مقدسی است و چراکه نسبت به شاگرد تعهد دارد و در جامعه بسیار موثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار