فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

منطقه آقابابا ویژگی های زیادی دارد و رزمنده خیز است

سردار آتانی گفت: منطقه آقابابا ویژگی های زیادی دارد و رزمنده خیز است و در این منطقه حداکثر بهره برداری را از بسیج خواهیم کرد تا مردم طعم خدمت نظام را بچشند.
کد خبر: ۵۲۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ - 13May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، ظهر امروز (جمعه) در مراسمی با حضور  سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداراران، سردار «عراقی» از فرماندهان دفاع مقدس، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، «فاطمه محمد بیگی» نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ «حسینیانی» مسئول بسیج سازندگی استان، «رجحانی» معاون عمرانی استانداری، «یدالله ملکی» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و «افلاطونی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استان، بهره برداری از مخزن آبرسانی 400 هزار مترمکعبی روستای آقابابا از توابع شهرستان قزوین آغاز شد.

سردار آتانی دراین مراسم اظهار داشت: منطقه آقابابا ویژگی های زیادی دارد و رزمنده خیز است و سردار عراقی و حاج احمد اللهیاری از این خطه هستند.

وی گفت: امروز با فعالیت بیش از ۱۱۷۰ گروه جهادی زمینه خدمت بیشتر به مردم روستاها و مناطق محروم نیز مهیا شده و  حداکثر بهره برداری را از بسیج خواهیم کرد تا مردم طعم خدمت نظام را بچشند.

آتانی اضافه کرد: بسیجیان به حمایت معنوی نیاز دارند تا توانمندی های خود را به منصه ظهور برسانند و در خدمت مردم باشند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: سپاه و بسیج آمادگی کامل دارد در کنار کارهای عمرانی در حوادث نیز وارد صحنه شود و همراه مردم باشد و هر کار زمین مانده را به پایان برساند.

آتانی در خصوص اجرای طرح آبرسانی به روستای آقابابا نیز تصریح کرد: مخزن ۴۰۰ هزار مترمکعبی روستای آقابابا و کانال آن در سال ۹۹ به بسیج سازندگی واگذار شد و کاری که ۴ سال معطل مانده بود بسرعت و کمتر از دو سال تکمیل شد.

وی گفت: این طرح قرار بود با ۲۰ میلیارد تومان هزینه ساخته شود اما بسیج آن را با ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به اتمام رساند و بیش از ۴۰ درصد صرفه جویی شد و همه فرآیندها با کمک بسیج و نظارت مهندسان صورت گرفته و از دستگاههای نظارتی و بازرسی نیز خواسته ایم سخت گیری کنند تا کارها با کیفیت انجام شود.

سردار آتانی افزود: با اجرای این طرح مشکل بی آبی بخشی از مردم آقابابا که در فصولی از سال دچار چالش بودند برطرف شده و مشکل ۴۰ ساله منطقه را حل کردیم.

وی بیان کرد: با ساخت این مخزن ۴۰۰ هکتار از زمینهای منطقه به صورت مدرن و ۱۰۰ هکتار به روش غرقابی آبیاری می شود.

آتانی تصریح کرد: کانال این طرح تعداد ۵۹ خروجی آب برای مردم دارد و اختلاف دیرین مردم منطقه در زمینه آب نیز حل می شود.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح عمرانی شاهد رونق اقتصادی منطقه، تقویت امید و شادابی و مهاجرت معکوس مردم و جوانان باشیم.

سردارآتانی با اشاره به برخی خدمات بسیج سازندگی گفت: اجرای  ۱۰۸ هزار متر لوله گذاری، ساخت ۴۰۰ هزار مترمکعب مخزن. و اجرای۹۷۰۰ متر راه بین مزارع و ۵۰ هزار متر روکش آسفالت و پرداخت ۱۶۳ میلیارد تومان وام اشتغال و برگزاری ۱۴۰ هزار نفر ساعت خدمات آموزشی از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی استان قزوین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار