معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

تفکر جهادی کشور را به سمت پیشرفت حرکت می‌دهد

سردار نقدی گفت: گفت: در کشور اسلامی یک جهادگر کار را برای رضای خداوند انجام می‌دهد و این تفکر و جریان است که می‌تواند کشور را پیش ببرد.
کد خبر: ۵۲۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 13May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (جمعه) در تجمع بزرگ جهادگران در استان قزوین اظهار داشت: همه ما مسئولیم و این مسؤلیت از هیچ کسی ساقط نیست و هر جا که کاستی هست و نیازی وجود دارد، انسان مسئول خود را در مقابل آن پاسخگو می‌داند و این درست در نقطه تقابل دنیای مادی غرب قرار دارد.

وی عنوان کرد: در دنیا مادی غرب هر کسی مسئولیت خودش را برعهده دارد و در برابر نیازها و مشکلات دیگران می گوید که به من ربطی ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: این در حالی است که یک جهادگر می گوید همه امور عالم به من مربوط است و من باید در برابر تمام کاستی ها پاسخگو باشم.

سردار نقدی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب استثنایی بوده و بر اساس تفکری که این انقلاب بین مردم نهادینه کرده است، همه مردم خود را در برابر مشکلات دیگران مسئول می دانند.

وی بیان کرد: در کشور و حاکمیت اسلامی، دولت یک طرف و مردم طرف دیگر نداریم بلکه همه مردم در یک مسیر قرار دارند و همه باید امور این کشور را پیش ببرند و همه معتقدند که هیچ کاری نشد، ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: در کشور اسلامی یک جهادگر کار را برای رضای خداوند انجام می دهد و این تفکر و جریان است که می تواند کشور را پیش ببرد.

سردار نقدی اضافه کرد: برخی تصور می کنند که کار جهادی را در مقابل کار دولتی قرار داده ایم در حالی که اینطور نیست و همه جهادگران شغل دارند اما خود را در برابر نیازهای جامعه مسئول می دانند و معتقدند که هر جا کاری بر زمین مانده و مشکل حل نشده وجود دارد باید آن کار را انجام داده و آن مشکل را مرتفع کنند.

وی ادامه داد: دشت قزوین از حاصلخیزترین دشت های کشور است و حتی یک وجب از خاک این دشت نباید بدون استفاده باقی بماند و از طرح ها و ایده های مختلف برای بهره برداری از دشت حاصلخیز قزوین استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به جراحی اقتصادی که دولت سیزدهم در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: ما باید از نظر مواد غذایی خودکفا باشیم و امروز دولت سیزدهم تصمیم شجاعانه ای گرفته که دولت های گذشته شجاعت اجرای آن را نداشتند.

سردار نقدی اظهار داشت: کشاورزان باید به سمت تأمین نیازهای کشور سوق یابند و با توجه به اینکه امروزه کشت دانه های روغنی بسیار حائز اهمیت است، کشاورزان ما نیز باید برای کشت دانه های روغنی اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: از سوی دیگر با توجه به کمبود منابع آبی باید به سمت کشت های دیمی تر گام برداریم تا از این طریق نیازهای غذایی جامعه را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار