معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امروز جوانان با الگوگیری از شهیدان در صحنه سازندگی فعالیت می‌کنند

سردار نقدی گفت: امروز جوانان با الگوگیری از شهیدان در صحنه سازندگی فعالیت می‌کنند. اصول اساسی کار جهادی احساس مسئولیت است.
کد خبر: ۵۲۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 13May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «محمدرضا نقدی» در تجمع جهادگران فاطمی قزوین که ظهرامروز( جمعه) ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهارداشت: امروز جوانان با الگوگیری از شهیدان در صحنه سازندگی فعالیت می‌کنند. اصول اساسی کار جهادی احساس مسئولیت است. همه ما مسئولین وظیفه داریم که وضعیت را به سمت اصلاح پیش ببریم؛ دایره مسئولیت ما در هیچ میدانی محدود نیست و هر جایی که کاستی و مشکلی باشد در آن عرصه خدمت می‌کنیم.

وی ادامه داد: مبنا و پایه تفکر جهادی احساس مسئولیت در مقابل نیاز، کاستی و تکلیف است و انقلاب اسلامی این تفکر را به وجود آورد و دوام این انقلاب نیز به ادامه این تفکر است؛ در حاکمیت جمهوری اسلامی همه مردم کابینه دولت هستند و باید احساس مسئولیت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: کار جهادی یک اصل دارد و آن این است که برای خداست و کار برای خدا خستگی ندارد و این جریان و تفکر می‌تواند کشور را به پیش ببرد. هرجا کاری بر زمین بماند بسیج سازندگی آن را انجام می‌دهد و مردم در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه‌های پس از آن همواره در صحنه حضور داشته و آن را اداره کردند.

وی افزود: در عرصه تولید باید بیش از گذشته فعالیت داشته باشیم، اراضی دشت قزوین به‌دلیل حاصلخیزی نقش بسزایی در امر تولید دارند؛ حتی یک وجب خاک نباید بدون کشت رها شود و باید از تمامی پتانسیل اعم از آب و خاک به نحو مطلوب استفاده کنیم چراکه در دنیای امروز امنیت غذایی مهم‌ترین دغدغه بشر است و به نظر می‌رسد گروه‌های جهادی باید در عرصه تولید محصولات کشاورزی وارد عمل شوند تا به خودکفایی برسیم.

نقدی تصریح کرد: دولت تصمیم شجاعانه گرفته و جراحی اقتصادی کار بسیار سختی است شاید برخی از این تصمیم ناراحت شوند ولی این اتفاق به نفع همه ماست و همه باید حمایت کنیم تا دولت برای اجرای آن موفق شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: نتیجه تصمیم دولت رونق کشاورزی تولید و بومی‌سازی است وقتی نهاده‌ها وارد کشور می‌شود باید تلاش کنیم که در این عرصه به خودکفایی برسیم و اراضی بدون کشت رها نشوند. امروزه دانه‌های روغنی را وارد می‌کنیم برای همین امروزه کشت دانه‌های روغنی در اولویت قرار داد و به‌جای کشت هندوانه و صادرات آن به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس محصولات استراتژیک را کشت و در این بین از علم نوین استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار