امام جمعه زنجان تاکید کرد؛

لزوم اقناع‌سازی مردم در اجرای طرح تحول اقتصادی

آیت‌الله «خاتمی» گفت: اقناع‌سازی مردم در اجرای طرح تحول اقتصادی ضروری است.
کد خبر: ۵۲۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ - 13May 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی» امام جمعه زنجان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان هدف‌دار کردن یارانه‌ها به روش درست و منطقی را تعبیر و مصداقی از جراحی مشکلات دانست و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و اجرای این طرح حاصل برگزاری جلسات متعددی است که باید خیلی قبل‌تر اجرا می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم اقناع‌سازی مردم در اجرای طرح تحول اقتصادی افزود: مسؤولان باید در این زمینه پای کار بوده و در برابر ابهامات و سئوالات مردم پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان استانی در پاسخگویی به مردم خوب اقدام کرده‌اند، ادامه داد: مردم در طول چهار دهه گذشته امتحان خود را خوب پس داده‌اند؛ چرا که با وجود همه مشکلات، پای انقلاب و باورهای‌شان ایستادگی کردند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: در واقع هیچ‌کس به اندازه مردم پیروز و سربلند نبوده است، از این رو مسؤولان باید پاسخگوی انتقادات و نقدهایی که واقع‌گرایانه و منطقی است، باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم باید قدردانی از مردم برای همراهی با مسؤولان گفت:‌ عملیاتی کردن اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها با هدف جلوگیری از رانت‌خواری، فساد و قاچاق لازم بود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه از مطالبات مقام معظم رهبری برای نجات اقتصاد از قاچاق بود، ادامه داد: ایشان بارها در سخنرانی‌های‌شان فرمودند هزینه یک میلیارد دلار واردات بی‌رویه معادل از دست رفتن یک‌صد هزار فرصت شغلی و بیکاری جوانان و کارگران این سرزمین است، اگر چه می‌دانیم تحریم ناجوانمردانه و افزایش نرخ تورم، مشکلاتی به همراه داشته است اما به دولت انقلابی که بارها اقدامات موثر و کارسازی انجام داده است، امیدوار هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها