توضیحات رئیس‌جمهور بیشترین اثر را بر افکار عمومی دارد

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه توصیحات رئیس‌جمهور بیشترین اثر را بر روی افکار عمومی دارد، گفت: گفت‌وگوی اخیر «حجت‌الاسلام رئیسی» با مردم اثرگذار و اقناع‌کننده بود.
کد خبر: ۵۲۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ - 13May 2022

توضیحات رئیس‌جمهور بیشترین اثر را بر افکار عمومی دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمدحسین فلاحی» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با گفت‌وگوی تلویزیونی حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و توضیحات او درباره هدفمندسازی یارانه‌ها، اظهار داشت: حرف‌های رئیس‌جمهور به عنوان شخص اول اجرایی در کشور برای مردم قابل اعتمادتر و قابل استنادتر از سایر مسئولان مربوطه همچون وزرا خواهد بود. البته وزیران و مسئولان دستگاه‌های مربوطه نیز در جای خود می‌توانند به واسطه صحبت و توضیح برای مردم اعتمادسازی کنند و آن‌ها را از شرایط و تصمیمات آگاه سازند.

وی درباره قیاس اثر توضیحات رئیس‌جمهور به جامعه و سایر مسئولان اجرایی کشور، عنوان کرد: با توجه به این نکات به نظر می‌رسد توضیحات خود رئیس‌جمهور در دولت بیشترین اثر را بر روی افکار عمومی و جامعه دارد. البته انتظار می‌رود این قبیل صحبت‌ها و ارتباط با مردم بیش از این باشد و رئیس‌جمهور جامعه را نسبت به برنامه‌ها و تصمیمات دولت آگاه سازد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا گفت‌وگوی اخیر توانست تا حدی نگرانی‌ها را برطرف کند و گامی در جهت اقناع افکار عمومی بردارد؟ تصریح کرد: من فکر می‌کنم این گفت‌وگو تا حد زیادی اثرگذار و اقناع‌کننده بود. اعتماد مردم با چنین توضیحاتی بیشتر جلب خواهد شد و در پی این اعتماد آرامش نیز در فضای کشورمان حاکم می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها